Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozdělení typu lidí ala Bláznifka

20. 11. 2002
1
0
968
Autor
Blaznivkaaa

Bez komentáře...::)))))))

Lidi bych rozdělila do čtyř skupin, na za :
a) normálně normální; b) normálně nenormální;
c) nenormálně normální a za d) nenormálně nenormální.

Lidé spadající pod první skupinu, tedy normálně normální, bych označila jako nezajímavé, ničím se nelíšící řadové občany. Ze života nemají nic, sex berou jako povinnost, jako zábavu nikoliv. Zábavou pro ně bývá práce, zřídkakdy zábava samotná, tou se nezabaví. Do této skupiny se neřadím...

Druhá skupina normálně nenormálních spadá do ústavu, blázince. Jsou to lidé vyšinutí, mírně ujetí, pedofilní, nekrofilní, zoofilní, paranoidní a jinak úchylní. Do této skupiny se též neřadím...

Pod písmenkem cé se skrývají lidé nenormálně normální. Lidé, co si umí užívat života plnými doušky. Lidé pro něž je sex zábavou a zábava sex. Lidé mírně úchylní a sexuchtiví. Lidé, u kterých to však nejde do extrémů, a pokud ano umí si s tím poradit. Tito lidé jsou usměvaví, škodolibí, výřeční a vtipní, ovšem právě u nich bývá problémem nadměrná láska k vtipům, obvykle nevhodných a na nesprávném místě. To je, ale to poslední co by byli schopni a ochotni řešit. Mají zvykem neřešit nic. Do této skupiny se řadím a patřím...

Poslední skupinou nenormálně nenormálních bych nazvala ty lidi, kteří jsou tak zvláštním způsobem nenormální, upozorňuji však neškodní, až jsou nenormálně nenormální. Lidé s touto vlastností mi přijdou zvláštní a přitažlivý, avšak kombinací nenormálně normálních či snad, nedej bože, normálně nenormálních s nenormálně nenormálními, bysme dostali hrůzný pár, dovolím si říct, životu nebezpečný! Této skupině se proto vyhýbám a tudíž se do ní neřadím...

Skupiny těchto lidí potkáváte denně chodit po ulicích, až někdy poznáte, kam vlastně patříte Vy, nebojte se, vždycky se můžete posunout do skupin horších, do skupin mimo naše chápání.


Ikvous
22. 11. 2002
Dát tip
Já to vidim na B : )))

Bacil
21. 11. 2002
Dát tip
Č'já vím, kam patřím :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru