Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z deníku týraného rodiče VII.

16. 12. 2002
29
2
3615
Autor
Yfča

Rok 2001, díl druhý

V pět ráno mířil rozespalý Jíra na záchod. Když otevřel dveře, vyrazil proti němu křeček, podupal mu prsty u nohou a zamířil do kuchyně. Jelikož Jirka dobře věděl, že nemá šanci mrňouse zpacifikovat, probudil Káťu, aby svého miláčka odchytila a vrátila do akvária. Než odešla do školy, nakázala jsem jí, aby vršek křečkova obydlí řádně uzavřela. "Jestli ti uteče ještě jednou, půjdeš ho vrátit," vyhrožovala jsem. "Mami, já jsem ti slíbila, že už nebudu lhát, proto ti řeknu, jak to doopravdy bylo. Já jsem včera přišla ze školy a zjistila jsem, že mi ten debil zdrhnul. Tak jsem šla koupit novýho, protože jsem se bála, že mi dá táta na budku. V tý prodejně mi ho dali se slevou za deset korun, víc jsem totiž neměla. Takže teď máme křečky dva, jelikož jsem toho prvního chytila, když mě táta brzy ráno vzbudil. Jo, a mám už zase prokousnutej prst." Nevěřila jsem svým uším. Jsem kliďas, ale tohle mne vytočilo. "Tak tobě zmizne jedna bestie a ty hned běžíš pro další? Co kdybys toho prvního křečka nechytila a utekl ti i ten druhej? Pořídila by sis třetího? A pak by ti vzal roha třetí, čtvrtej a pátej... Ty jsi, Kačeno, takovej vůl, že by ses určitě vydala pro šestýho!" Zatvářila se dotčeně. "Šestýho bych koupit nešla. Já totiž nemám tolik peněz..."
*
"Já toho Myšáka zabiju," vykřikovala Káťa, když vtrhla do obýváku, "v pátek večer jsem napsala babičce a dopis jsem si položila vedle jeho klece. A ten parchant mi z něho udělal tohle!" Načež nám pod nos strčila do poloviny ohlodanou obálku. "Mělas tam nalepenou známku?" zeptal se Jirka klidně. Zavrtěla hlavou. "Tak se nic tak hroznýho nestalo. Přendej ten zbytek do nový obálky a hoď to do schránky," poradil jí. "Tobě se to řekne," odtušila nasupeně, "jenže ten blbej potkan sežral ty nejdůležitější věty!"

2 názory

8hanka
11. 07. 2011
Dát tip
silna kava:)

:o))))

Elyanne
13. 06. 2003
Dát tip
:o)

Josefk
21. 03. 2003
Dát tip
taky jsme měli :-)))

hurvinek
27. 01. 2003
Dát tip
my poznali kam krecek zalezl pac se tak pokazde snazila dostat za nim kocka, vzdy bezuspesne

Leata
17. 01. 2003
Dát tip
:o)))))) já měla křečka Huga, taky furt zdrhal...:o) Monty, :o))

MiQing
17. 01. 2003
Dát tip
to já vždycky koupila křečka a pak se ho bála chytat, takže ho musela po kuchyni lovit za ledničkou máma ;-)

Fame
01. 01. 2003
Dát tip
jooo :-))))))))))

Quanti
31. 12. 2002
Dát tip
to je vazne zradlo :))) pri Silvestru nejlepsi ;))

skromna
30. 12. 2002
Dát tip
:-)))))

ulita
27. 12. 2002
Dát tip
:))) fakt dobrý... začíná to být na knížku:)

Honza_P
19. 12. 2002
Dát tip
:-))

Robi
18. 12. 2002
Dát tip
Yfčo, s železnou pravidelností se hrabu v deníku týraného rodiče a nikdy mě nezklameš. Opět típ. Mimochodem mám dva potkany... Albiho a Quida. Quida jsem naučil vracet se zpátky do klícky a tak ho pouštím na volno. Albi je dementní. Pořád utíká a nic se učit nechce. Má většinou arest. :-D

sark
18. 12. 2002
Dát tip
*

diderotka
18. 12. 2002
Dát tip
:-)))

Albireo
18. 12. 2002
Dát tip
Robi, tak já mám u vás dementního jmenovce? :-)))

Krel
18. 12. 2002
Dát tip
:-)

m11
17. 12. 2002
Dát tip
svoboda zvířat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! t

Yfča
17. 12. 2002
Dát tip
Mathew: Bohužel, nic není vymyšleno, jde o autentické hlody mé pubertální dcerušky... :o)

Mathew
17. 12. 2002
Dát tip
ale i autentickej hold může být skvěle vypointovanej, no ne ? :)

ikarka
16. 12. 2002
Dát tip
:-)))*

Pavson
16. 12. 2002
Dát tip
Nechápu, že se mi coby dítěti taky líbily tyhle smradlavý potvory. *

JASAN
16. 12. 2002
Dát tip
Nám se zase narodilo pět křečíků džungarských. Fakt, nekecám. Nabízíme je zadarmo. Zeptej se, prosím, dcerušky, jesti nemá zájem.

čtenář
16. 12. 2002
Dát tip
:))

Armand
16. 12. 2002
Dát tip
:)

Mathew
16. 12. 2002
Dát tip
skvělý obě dvě a druhá skvěle vypointovaná :))) * * * ahoj :)

Astalavista
16. 12. 2002
Dát tip
Moc dobrý, tyhle tvý postřehy ze života... musí to být u vás zábava...:))*

Bobísek
13. 12. 2002
Dát tip
Tvoje dcera má fakticky zajímavou logiku :-) A navíc má skvělý hlody! Asi ještě dlouho budeš mít o čem psát :-)) *

Drownedgod
11. 12. 2002
Dát tip
..tak to je nic oproti mně!..já měl křečků osumatřicet najednou, nějak sem to nevychytal a oni se mi pářili všichni se všema a nakonec se i pojídali a tak jsem je raději porozdával..s jedním z prvních jsem byl i na veterině, páč mu byla ukousnuta noha a vyškrábnuto oko..že by žárlivostí?.............:-))))))

_NoBody_
09. 12. 2002
Dát tip
V takto pozdní hodinu jaksi nemám slova...........snad jen usmáté oči :o)

Aki
09. 12. 2002
Dát tip
:o))))*

prima zvířecí :-))) t

:o))))* Měla jsem křečka Benyho. Jmenoval se Beny podle kluka, co se mi tehdy líbil; ten kluk se jmenoval Beneš. Mimochodem vzal si mojí spolužačku a čekají třetí dítě. Beneš, ne ten křeček. Babička mi jednou řekla, že se přežral zelí a nafoukl se a umřel. Tak jsem byla smutná. Po letech babička přiznala, že si to zelí a nafouknutí vymyslela, že ho za barákem vypustila na svobodu, protože už ho měla plné zuby. Takový je svět!

Šminka
28. 11. 2002
Dát tip
:-))))) *

Wopi
25. 11. 2002
Dát tip
:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru