Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak Páje omrzla hlava

28. 11. 2002
10
0
1494
Autor
Bafomette

Bylo nebylo

...v jednom černým městě bydlela spousta lidí a pořád tam pršelo. Když tam zrovna nesněžilo.

Pája byla zrovna doma, když přišly ty mrazy, poslouchala rádio, ale pak jí zamrzla anténa a rádio přestalo hrát. Pustila si do diskmena Cdčko Coldplay a šla si hrát ven.

Jenže(představte si někoho jak slovo jenže vyslovuje a ukazováčkem ukazuje nahoru, jako, že je to důležitý) si zapomněla vzít čepici, tudíž jí celá hlava, kromě místa, kde jsou sluchátka, omrzla.

Co dělat?

Myšlenky se Páje pomaloučku zpomalovaly, jako ryby na dně promrzlýho rybníka, věděla, že je zle.

Tady  přemýšlela pomaličku, dokonce si začala i zpívat Ta ...ta tady...dy dy... a lidi co ji viděli z tepla domova si řikali, jojo, podivejte jak drkotá zubama, chudák ďeuče pomůže přemýšlela si dál Pája, ale už cejtila, jak se jí ta myšlenka ztrácí jenom, stačila ještě zachytit slovo jenom, a pak už nic. Myšlenky v hlavě se jí zastavily. Zamrzly. Ke všemu se jí zamrz i ten diskmen.

Proto si dycky vemte čepici, když dete v zimě ven.

To je všechno.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jo, ještě, bylo to zrovna před hospodou U sudu a jak lidi proudili dovnitř a ven, pomalu tu zmrzlohlavou Páju dotlačili do fronty na pivo. Hlava začala rozmrzat, myšlenky se začaly pohybovat. svařák konečně našla to slovo který hledala. Zrovna byla na řadě.

"Jeden svařák."

"Máme akorát pivo.." pověděl jí zarostlej Hospodský.

"Hm. tak třeba normální víno?"

"Máme akorát pivo.." opakoval zarostlý Hospodskej.

"Tak jo."

Pak jí rozmrz ten diskmen a zase bylo všechno v pohodě.


Atalanta
19. 06. 2003
Dát tip
zarostlej Hospodský zarostlý Hospodskej Jsou tam moc pekny mista... :))

Narvah
18. 03. 2003
Dát tip
M: Když už mi něco píšeš, pošli mi avízo, hochu.

Movsar
17. 03. 2003
Dát tip
Narvahu: opravdu báječná kritika. To svědčí o tvé kreativitě a fantazii. Ani nemusím číst tvá hloupá díla (už jsem to bohužel asi jednou udělal), abych si o tvé duševní plytkosti udělal obrázek. PS: Já umím psát opravdové kritiky. Kritiky jako víno. Jestli chceš poznat život, přečti si něco ode mě.

Severkanova
04. 12. 2002
Dát tip
Bezvadne. A jooo, co takhle "head bra?" T*

Narvah
03. 12. 2002
Dát tip
No nevim.

Šalvěj
29. 11. 2002
Dát tip
Čepice je dobrá věc..... I když nemám pod čepicí.... *

m11
28. 11. 2002
Dát tip
t.

nin
28. 11. 2002
Dát tip
:-)) oužasně napsaný *

PiR
28. 11. 2002
Dát tip
ftipny.. ;) *

:o)))*

Tichotam
28. 11. 2002
Dát tip
:o))**

pjekny, jen jsi si, Bafo, jistej, ze ta hlava omzla Paje? :o))))))))))))))

Jo, a samo ť!!!

Pája
27. 11. 2002
Dát tip
:o)))))))))))))))))))))))))))))))))))) :oP žvíže!!!!!!!! hjůůů ... já tě aúúúú praštim************ myslím že deprese se definitivně stěhuje na poslední vrcholek bambule u kulicha kde ji kde kdo a kde co lehce odfoukne...a za to ti děkuju moc************** myšlenky se pomaloučku (z)pomalovaly :-))))))))))))) na červenou hnědou zelenou žvížecí kuřecí vývar Bafomette strčil hudbou vířící sluchátka do piva a přivedl ho k varu :-)) Pája mu děkuje*************** :oP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru