Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fotky albumky

29. 11. 2002
2
0
948
Autor
Blaznivkaaa

Měla jsem a mám doma takovou nástěnku, ještě včera byla plná fotek z dob dávnách i blízkých, ještě včera se na ní usmívalo tolik tváří a já je v mžiku vzala a strhala, jednu po druhé...plné hořké bolesti v sobě...

Fotky albumky,
jsem vzala a roztrhala,
tam v prostřed lidských srdcí,
jsem je rvala na malé kousíšky ničeho,
abych se zbavila svých vzpomínek,
tam uvnitř tepoucího srdce,
co mi vzaly a rozthaly,
fotky albumky.
PrizraK
13. 12. 2002
Dát tip
... ojojoj ... dívko smotná ... což ty se nikdy nerozesměješ v tech básních ... :-) Trochu optimismu do dušičky a to myslím smrtelně vážně ... básně jsou to krásné, ale myslím, že bych si od tebe taky rád přečetl něco veselého ... :-)

Peeta
05. 12. 2002
Dát tip
:) líbí se mi, že některý básničky na první pohled vypovídají, o čem jsou a některý ne, až na ten druhý.

Čolito
04. 12. 2002
Dát tip
Asi jsi to neměla dělat. Vzpomínky se nedají roztrhat a vyhodit. Máme je v sobě.A fotky nám je občas jen připomenout.Ale nemůžou už za to, kdo na nich je. Snad ti to alespoň trošičku pomohlo.

Barbar
29. 11. 2002
Dát tip
To NEPOMŮŽE!!!!!!!!!!!!!!!! Vzpomínky nemáme na zdi, ale kdesi jinde.

vajda
29. 11. 2002
Dát tip
...holt, život je pes...

Cirilla
29. 11. 2002
Dát tip
jejda, kdysi jsem udělala to samý!

Kajman
29. 11. 2002
Dát tip
já roztrhal i ty v šuplíku, úúúúplně fšechny

JanisFan
29. 11. 2002
Dát tip
ale aspoň něčeho se zbaví, už to, že si dá na nástěnku nové albumky, je nový začátek.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru