Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odpověď Nyxovi

14. 12. 2002
1
0
1404

adolf v odpověď na diskuzi u Jděte a čiňte!

co se týká těch pravd, zapomínáte na to, že třeba jedna strana má k pravdě blíž než ta druhá, tomu se říká konec postmoderny, a co se týká toho, že naše diskuze nic nevyřeší, právě jenom v těchhle diskuzích se většinou přichází na něco novýho, a dokonce i pro mě to má ňákej význam, dále, ty se nepovažuješ za součást většinové společnosti, ale právě tvoje názory jsou jednodušše většinové a v naší společnosti naprosto běžné, nejde o to, že by třeba fronta byla zakomplexovaná, jde o to, že její členové mají názor, který sám o sobě vyžaduje jeho šíření, copak mohu vědět o ekologické krizi, o nebezpečí totalitního režimu a zároveň mlčet?, vždyť právě uskutečnění alternativní společnosti spočívá v uvědomnění si této možnosti dostatečně velkou části společnosti, ať sem si třeba radikální (když oni mě tak nazvou), SVOJÍ "pravdu" budu hlásat dál, protože se na to prostě nebudu nečinně dívat...
PS: 80% všech odpadů, které vyprodukuje vaše domácnost, jde na skládku, kde jsou pak zahrabány pod zem, tak sakra nevěřte těm reklamám, že ten jogurt musíte mít, jinak nebudete mít živiny, protože ta reklama má za úkol ten jogurt prodat a ne říkat pravdu...


Nyx
20. 12. 2002
Dát tip
zdravím FNB a za svým si stojím, jako oni za svým.... hale hezký nekonzumní Vánoce a milé opice na Novej rok a pak se můžem zase hádat, až do rozthání těla, jak by řekl Švejk, že ano....koneckonců nastoluji dotaz, zda jest možno Švejka (samozřejmě ve své době) považovat za konzumního člověka nebo naopak za antiglobalistu a nebo by nás všechny poslal do prdele? jinak na tenhle tvůj artefakt jsem myslím odpověděl někde u toho díla, kam to patří, opravdu si nemyslím, že zastávám většinový názory, já mám své názory a často se mi stává, že na mě lidi koukají s nepochopením, ale to je jejich problém

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru