Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SMUTEK

19. 12. 2002
1
0
1838
Autor
Bledulka

Zachytit slzy, co kutálejí se bledou tváří, ten potok, který nemá konce. Viděla jsem utrpení, pomoci mi dneska není. Smutno je člověku smutno, když kráčí světem sám, někdy je nezbytně nutno, aby si našel k sobě pár. To sice platí, ale není zde myšleno na staré opušťené babičky a dědečky a to bolí. Kam spějeme se svou nevšímavostí a necitelností?????
Drago
23. 03. 2003
Dát tip
kam? to je věčná otazka... nevyhnutelně ke svému konci...

Bledulka
17. 01. 2003
Dát tip
Doufám, že ano, nemyslela jsem to tím způsobem najít si k sobě pár, ale druhého, někdy je tak těžké psát tak, aby mě lidé pochopili.

Bledulka
10. 01. 2003
Dát tip
Díky moc za všechny vaše názory, někdy jsem strašně smutná, tak se vykecám alespoň počítači.

hodně "mladé"......jednou tu cestu určitě najdeš....

m11
20. 12. 2002
Dát tip
proc ne? najit si k sobe dva dalsi by nemuselo bejt uplne blby......

Angellina
20. 12. 2002
Dát tip
pokud je to tak myšleno, tak pardon

Poustevník
20. 12. 2002
Dát tip
Jedním slovem k SMRTI....možna naší nebo těch druhých....však stále máme právo se svobodně rozhodnout....Vyber si svou cestu, ukaž ji ostatním a možná to pochopí.

Cirilla
19. 12. 2002
Dát tip
no jo, svět už je takovej, ten nezměníš, zkus začít u sebe a začnou se dít zázraky... Teda, né, že že jsi špatná, je to o té duchovní obrodě. ;)

waltr
19. 12. 2002
Dát tip
jo zázraky...:o)

Angellina
19. 12. 2002
Dát tip
na zázraky se nikdy nehrálo a co rasismus.....dětské domovy.... je tolik věcí, co nejsou na světě správně.... "najít si k sobě pár" to znamená dohromady 3, "najít někoho do páru" je správně

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru