Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

spliny

08. 01. 2003
3
0
1680
Autor
tloudev

az na dno a zase zpatky.. mozna.. snad.. nekdy..

pln vnitrniho rozporu
jeste vice prazdny
den v pracovnim uboru
predstirame blazny

jen se probit nahoru
protlouct nebe skorapku
neni snad snem magoru
proc? vzdyt to slo pozpatku..

tloudev
24. 02. 2003
Dát tip
? semeno semeno, ja te nechapu... no to je fucq..

Semeno
23. 02. 2003
Dát tip
Stav: Semeno si to přečetlo podruhé výsledek: To je hustý. Asi sem debil. Mám pocit jako by mi to úplně jinak docházelo. Svrbí mě pocit, že bych mohlo začít naprázdno kvákat. ... Teď už to líp než mlčenim asi neřeknu. ..........ticho.................. :o)

tloudev
02. 02. 2003
Dát tip
noooo... mozna jako ze dolu to slo lip ;-)

katugiro
12. 01. 2003
Dát tip
nechápu "pozpátku", ale první sloka se mi líbí :)

tloudev
10. 01. 2003
Dát tip
jeste nekdo si zaonanuje?

no.....jo :) t

Semeno
09. 01. 2003
Dát tip
Nononono! :o))) Tak si eště zanonuju, nonononononoononno, nononono, ...NonoNonoNoNoNoNoNo :o))) Tak, a už toho máš sbírku, .. :o)) Rýmovamá, ..kulatá, a bolavejma břitama....proklouzne mezi prsty a poškrábe, až teče krev.... Mám tu spoustu pocitů, na rozdávání, ..ale nevim, jestli je správný rozdávat pocity... ** :o)))

Drownedgod
09. 01. 2003
Dát tip
...přidám se nonistům a nějako to no si já přidávám ..: no no no on on no no no no no no no...stačí,...:-)))

Cirilla
08. 01. 2003
Dát tip
hezky... zrýmováno, no no. t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru