Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ukrojil sis krajíc z mé duše

Výběr: Stanislav_Vašina
14. 01. 2003
94
0
5202
Autor
Yfča

Ukrojil sis krajíc z mé duše

V tom horkém dni bez slunce

Kdy potkala se naše těla

A čas umřel ve své zbytečnosti

 

Němý tiše zpíval

A smutek se smál


filipno
26. 05. 2005
Dát tip

gr_4you
14. 03. 2005
Dát tip
teda nechápu za co tolik tipů, asi hodně známejch, ne? Je to tuctový......

Yfča
14. 03. 2005
Dát tip
Přiznávám, že pět tipujících jsem měla možnost vidět na vlastní oko. Avšak zbylých šestaosmdesát nadšenců neznám, například Břízu, který dílko zařadil do výběru. Asi se jim můj výlev tuctový nezdál, ostatně i jinde se má napsanina kupodivu líbila. Ale je jasné, že nad ní nemusí "jásat" každý čtenář. Jdu se k tobě podívat, jak se píše netuctová báseň. ;o)

Delahaye
28. 09. 2004
Dát tip
tak Ty umíš i milostné ... :-) T + avi

Craerassy
28. 09. 2004
Dát tip
De...někdo umí, jiný....:-)) tip

Ilona
11. 08. 2004
Dát tip
Krásná. tip

Dixie
29. 07. 2004
Dát tip
Jasane, nejvíc se mi líbí, že dáváš tip ze slušnosti. Z jaké slušnosti? O čem to mluvíš? To je jako kdyby mi had podával ruku.

Dixie
29. 07. 2004
Dát tip
Zapomněl jsem na avi...

Nový1
16. 04. 2004
Dát tip
t

Nevímkdo
18. 08. 2003
Dát tip
dobře tip

áno, skvěle| tip

Hester
10. 08. 2003
Dát tip
*** máš i netušené stránky

Elyanne
13. 06. 2003
Dát tip
*

Olina
25. 04. 2003
Dát tip
moc! jednoduché (v tom nejlepším slova smyslu) a hluboké*****************

Kytička
18. 03. 2003
Dát tip
***...bez slov...***

Helen
28. 02. 2003
Dát tip
Koukám, Yfčo, jak se ti to tu rozproudila "kritika" Jasana... :-))

alim
13. 02. 2003
Dát tip
super...!!! t*

bbb
12. 02. 2003
Dát tip
Vrátil jsem se a dávám si do oblíbených. Moc pěkný.........

Nanthei
04. 02. 2003
Dát tip
němý tiše zpíval.... ach! *

Bernadeta
02. 02. 2003
Dát tip
A smutek se smál.... *****

clovrdik
29. 01. 2003
Dát tip
pár slov a je v tom až mrazivá síla ... rozhodně TIP za to

hurvinek
27. 01. 2003
Dát tip
tak tahle je vazne fajn

Albireo
22. 01. 2003
Dát tip
Je to hezké a basta, soudruhu Jasánku. *

Paganini
22. 01. 2003
Dát tip
Jaj, to je vážně pěkný!

JASAN
21. 01. 2003
Dát tip
Tohle na netu miluju. Ty vážně míněné, hluboce promyšlené debaty o hovně.

Bobísek
21. 01. 2003
Dát tip
Jasane, chápu, že se ti to jako "milostná poezie" nelíbí. Ale nechápu, proč jsi tedy dával tip, když je to podle tvýho názoru sračka. Pak se nesmíš divit, že jsme se tady do tebe pustili.......

Josefk
20. 01. 2003
Dát tip
moc hezky! :-)))

nin
20. 01. 2003
Dát tip
Anonymova kritika šla skutečně do hloubky, škoda, že má tak chudou slovní zásobu.

Bobísek
20. 01. 2003
Dát tip
I negativní názor se dá vyjádřit kapku slušnějc..... Třeba nelíbí. Navíc tohle sračka není! :-)

Bobísek
20. 01. 2003
Dát tip
Jestli je náš pocit správnej, to asi nikdo nerozhodne. Možná dobrej kritik, možná že ani ten ne. Padesát čtenářů může mít padesát názorů. Je mi jasný, že i když se nějaký literární dílo bude líbit deseti lidem, nemusí u nich vzbuzovat stejný pocity. Ale měli bychom umět negativní názor vyjádřit alespoň trochu kulturně........ Takový "kritiky", co tu napsal anonym, nemají cenu.

Aki
20. 01. 2003
Dát tip
Blacklist & Becky: pokud si za tím názorem tak stojí, proč se pod něj nepodepsal? napsat "sračka" pod cokoliv je hrozně jednoduchý, to zvládne i 5-letý děcko... vysvětlit, proč je to sračka, je už o něco těžší, na to asi neměl... "kritiky" tohohle typu píšou většinou 2 druhy lidí... 1) puberťáci, který sem vlezli náhodou a o básničkách vědí jen to, že skákal pes přes oves... 2) mstitelé, který neunesou negativní kritiku vlastních děl... to druhý se mi stává poměrně často, takže vím, o čem mluvím :o)

JASAN
20. 01. 2003
Dát tip
s r a č k a !

Bobísek
20. 01. 2003
Dát tip
Aki: Anonym asi trpěl slovním průjmem..... :-)

PrizraK
20. 01. 2003
Dát tip
jo jo .... Aki má pravdu ... :-) To druhý je o to bolestnější ... že se s tím píšeš jak ten debil .... a po třebas půlhodinovém dolaďování trapností ... a hrubek se dopracováváš k tomu onému dílku ... a pak ti tam někdo jako první kritiku hodí : TO JE SRAČKA ... no to se pak vztekáš na celej svět ... !!!! Pište alespoň něco k té kritice ... vždyť i Vám se to může otočit ... a napíšete něco co bude takhle dobrý a kdokoli z těch co jste takle nas ... li ... vám tam hodí Sračku ... !!!! :-) Může to být náhoda .... ale taky ne ... ?

Bobísek
20. 01. 2003
Dát tip
JASANe, k čemu ta HODNOTNÁ KRITIKA?

JASAN
20. 01. 2003
Dát tip
Ó, díky.

Aki
20. 01. 2003
Dát tip
Přízrak: já se kvůli takovýmhle mstivým kritikám u svých děl nevztekám, beru to s humorem a nadhledem... specialista na tohle je třeba Borec... a včera mi zase přibyla krásná kritika od Sonora... ale jak už jsem říkal, takovýhle "kritiky" mě moc neberou, pokud dotyčnej aspoň nenaznačí, proč je to či ono sračka, je to jen trapnej výkřik do tmy... Standa: JASAN bude asi nějakej schizofrenik, páč o pár řádků vejš tomu dal tip :o))

Douda
20. 01. 2003
Dát tip
Jasan tom evidentně nemá JASNO! .-))

nin
20. 01. 2003
Dát tip
Jo, to je dost divný, dát něčemu tip a pak psát, že je to sračka. Nejsem nijak proti takovejmhle slovům, používám je taky, ale v kritice to nemá co dělat - zvlášť bez vysvětlení.

JASAN
20. 01. 2003
Dát tip
Jako milostná poezie to nestojí za nic. Já jsem se to Yvče snažil šetrně sdělit už v té první kritice. Ten tip byl spíš projev mého slušného vychování. A když jste se tak pustili do toho anonyma, na vychování jsem jaksi pozapomněl a musel jsem mu dát za pravdu. Vám se nikdy nestalo, že někdo vystihne váš vztah k dílu lépe než vy sami? s r a č k a !

Bobísek
20. 01. 2003
Dát tip
Nezlob se, ale dávat tipy ze slušnosti, to je kapku na palici ne?

nin
20. 01. 2003
Dát tip
Prosimtě, Jasane, co myslíš tím tipem jako projevem slušného vychování? Mě myslim taky vychovali slušně, ale neříkali mi, že když se mi něco nelíbí, mám tu kritiku servilně vyvažovat kouskem chvály, krom toho, že je to schízácký a na hlavu, je to i pokrytecký.

Bobísek
20. 01. 2003
Dát tip
Jasane, kolik tipů ze slušnosti už jsi tady na Písmákovi rozdal?

nin
20. 01. 2003
Dát tip
Řekla bych, že hodnota tipů ve tvym podání klesá na hodnotu sračky :-)

Aki
20. 01. 2003
Dát tip
JASAN: jsem si myslel, stejně jako asi Standa Vašina, že to měl bejt vtip... sice nic moc, ale vtip... ale ono to asi bude vážně tím, že trpíš těžkou schýzou... nebo jsi jen trouba, kterej mění názory podle toho, kam zrovna fouká vítr?

Bacil
20. 01. 2003
Dát tip
Prosím, neposílejte mi pořád avízka.Díky.

JASAN
20. 01. 2003
Dát tip
Měl to bejt vtip, a taky to bylo myšlený vážně (jako většina dobrejch vtipů). Ale ne nijak smrtelně vážně. Zkrátka schýza. :-)

čtenář
20. 01. 2003
Dát tip
Jasane: 1) dobrej vtip si představuju trochu jinak 2) myslíš to vážně (v jedný větě), ale nemyslíš to smrtelně vážně (hned v tý další) - myslíš vůbec? Schýza je svinstvo, viď!

Yfča
20. 01. 2003
Dát tip
Jasane, Jasane... Nejprve srovnáváš tuto básničku s jednou mojí povídkou. Trochu mne to sice překvapilo, protože já bych dva žánry (navíc s jiným tématem) neporovnávala. Přesto mi za poslední dva řádky udělíš bodík. O pár dní později nazveš můj literární pokud poněkud nevoňavě a hrubě a tvrdíš, žes mi dal tip díky svému slušnému vychování (zvláštní, neboť já jsem si až do dnešního dne myslela, že je slušností nelhat). Po slovní přestřelce s několika Písmáky prohlásíš, že to "měl bejt vtip"... Netuším (a asi nejsem sama), která ze tří verzí je vlastně ta pravdivá... Piš, prosím Tě, příště kritiky (nejen u mých blbostí), až budeš mít v hlavě jasno. Dík.

Yfča
20. 01. 2003
Dát tip
... opravuji: literární pokus...

Egonek
19. 01. 2003
Dát tip
Přilákal mě název a výběr-a nelituji! Velmi dobré!

Kadel
19. 01. 2003
Dát tip
Poslední dva řádky bych škrtnyul, jinak neni co kritizovat, je to skvely

Yfča
19. 01. 2003
Dát tip
Anonym80: Díky! Jsi první, kdo odhalil(a) skutečnou hodnotu díla! :o)

Bobísek
19. 01. 2003
Dát tip
Anonyme 80-proč se místo kritiky podepisuješ?

Wopi
19. 01. 2003
Dát tip
anonymové jsou obvykle stateční lidé :)

Wiki
19. 01. 2003
Dát tip
asi to ananonymovi přineslo veliké uspokojení a hrdost na svou kritiku :-)

Aki
19. 01. 2003
Dát tip
Bobísek to napsal přesně :o))

Severkanova
17. 01. 2003
Dát tip
...že i zdánlivě absurdní může být někdy krásné....(a tak logické...) - T*

Leata
17. 01. 2003
Dát tip
výstižnost 4.verše...

rainman
17. 01. 2003
Dát tip
joj!!!***

Flegmatik
16. 01. 2003
Dát tip
*******

Chenoa
16. 01. 2003
Dát tip
někdo si ukrojí krajíc, někdo bere všechno....líbí

Rowenna
16. 01. 2003
Dát tip
Líbí se mi první verš, a to tak že moc. *****

Josefk
15. 01. 2003
Dát tip
:-))

Aknel
15. 01. 2003
Dát tip
.........********........

HH
15. 01. 2003
Dát tip
jo!

Nedokončené a pěkné ...

JASAN
15. 01. 2003
Dát tip
Ehm, ehm. "Konečně sami" bylo mnohem lepší. tip za ty poslední dva verše.

JASAN
15. 01. 2003
Dát tip
Němý tiše zpíval A smutek se smál Štěstí bylo vidět A drsňák se bál Chromý začal tančit Hluchý naslouchal

Ychtil
15. 01. 2003
Dát tip
Jasane, nejsi kapku mimo? Jak můžeš srovnávat povídku s básničkou? Navíc mají každá jiný téma.......

Lukri
15. 01. 2003
Dát tip
je to moc krásně napsaný, něco podobnýho mi křičí přímo z duše... tip.*

hermit
14. 01. 2003
Dát tip
škoda, že je 3. verš žel klišoidní, protože jinak je to zákusek.... TIP

Yfča
14. 01. 2003
Dát tip
Dík, Hermite. Udělala jsem ve 3. verši drobnou úpravu...

Xebeče
14. 01. 2003
Dát tip
hermit: pravdu díš taky si típnu... a co bych dal jako třetí tedy? nevím, snad "kdy horko ssála/o naše těla" anebo něco uplně jinačího

Yfča
14. 01. 2003
Dát tip
Xebeče: již je opraveno... :o)

hermit
14. 01. 2003
Dát tip
touha = žár (teda skoro a tady) :-)) (ale na mě nic nedej)

Yfča
14. 01. 2003
Dát tip
Hermite, netušila jsem, že ta dvě slova jsou synonymy... :o)

Xebeče
14. 01. 2003
Dát tip
mne se tam to 'lala' stejne nelibi :))) hlavne nic neopravuj :) jsi autor a za tim si stuj ;)

Yfča
14. 01. 2003
Dát tip
Xebeče, vyměnila jsem naposledy... :o)

Bobísek
14. 01. 2003
Dát tip
Yfčo, já bych asi neměnil, ale to je tvoje věc........

Depka
14. 01. 2003
Dát tip
tip, neni co vytknout, alespon z myho pohledu

Wiki
14. 01. 2003
Dát tip
to je tedy nádhera...*

Ychtil
14. 01. 2003
Dát tip
mlčím......... t

Pavel25
14. 01. 2003
Dát tip
Už ten název je skvělej, zbytek taky. tip

Xebeče
14. 01. 2003
Dát tip
jop :) libi! ;)

Yfča
14. 01. 2003
Dát tip
Xebeče, však už měnit nebudu, abych nedopadla jako ten krejčík v pohádce... :o)

PrizraK
14. 01. 2003
Dát tip
V rajině rozprostřené v duši co jí kousek vysí z tlamy krvelačné bestie zvané muž ... jehož ovládá touha po kousku citu za minutu ... uzřel jsem na malém pahorku ... Lesní vílu ... stejně jak žena s tělem ... krvácela jí duše ... však nesmutněla a byla šťastná ... když přicházel její princ PřízraK :-) ... to jsem se nechal jen trošičku inspirovat .... :-) Jestli se to nehodí tak pardöm ... :-))))))

Stevenson
14. 01. 2003
Dát tip
moooc..

Wopi
14. 01. 2003
Dát tip
:)

Astalavista
14. 01. 2003
Dát tip
:o)

Quinn
14. 01. 2003
Dát tip
Nevim, moc mi to nepřipadá...

katugiro
14. 01. 2003
Dát tip
na mě je to moc krátké... tak nevím :)

tanganika
14. 01. 2003
Dát tip
t*

Yfčo, napiš jim to... :-) (Bobísek + Ciri) Je to hezké, jenom poslední skola vypadá, že je tam zbytečně. Jako takový malý sklad protikladů....

a típ

nin
14. 01. 2003
Dát tip
Pěkný *

houba
14. 01. 2003
Dát tip
jo*

Aki
14. 01. 2003
Dát tip
tý vogo! *

ifca
14. 01. 2003
Dát tip
zahřálo.. *

Bacil
14. 01. 2003
Dát tip
moc...

Šminka
14. 01. 2003
Dát tip
páni.... *

No paráda, toho bych se od tebe nenadíla... jako v tej lidovej písni. :o) *

Bobísek
14. 01. 2003
Dát tip
Mě tím Yfča taky překvapila. Kde se to v ní bere? :-)))

bbb
14. 01. 2003
Dát tip
tip

čtenář
14. 01. 2003
Dát tip
paráda!***

Kdepak se to bere....přeci tam nalevo,jak se tam odsud ozývá tlukot :o))) krásná krása...*****

Bobísek
13. 01. 2003
Dát tip
To mi žádná nenapíše....... :-(( tip

Cirilla
13. 01. 2003
Dát tip
to mi žádný nenapíše...*

Helen
13. 01. 2003
Dát tip
*

Douda
13. 01. 2003
Dát tip
Nadhera! Netusil jsem, ze pises taky neco takoveho, pamatuji si zive tvoje blbustky, ktere jsi - bohuzel - smazala tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru