Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cti otce svého

03. 03. 2003
11
0
1995
Autor
Josefk

Když byly jejich děti malé, jezdívali s nimi na dovolenou do hotelu Boboty ve Vrátné dolině. Zvláště se tam  líbilo malému synkovi. Dvojlůžkové pokoje byly totiž tak úzké, že připomínaly kajuty na lodi a tak slibovaly dobrodružství. Z jedné postele do druhé byl jen skok. Ten týden spávali odděleně, na pokojích se zachovával přísně pánský - dámský režim, druhé pohlaví mělo vstup povolen jenom během dne. Jednoho rána se synek probudil s prvními slunečními paprsky a zatoužil po peřině svého snícího otce. Vklouznul pod peřinu i hlavou a protože bylo už světlo, zažil... překvapení. Stal se mimoděk svědkem erekce. Byl to pro něj zážitek neobvyklý, ale taky nepochopitelný. Protože nechápal, otec ho lehce nachytal na mužské tajemství a docílil tak toho, že se o události nehovořilo. Až po letech učilnil syn vlastní zkušenost, vzpomněl si na svůj zapadený zážitek a pochopil. A v dospělosti už to mužské tajemství neudržel. Při jedné slavnostní příležitosti je svěřil celé rodině. Byla to tenkrát pro otce moc příjemná chvíle. Od té doby, když se chce rodina zasmát a pobavit, stačí říct jedno kouzelné slůvko. Boboty.


aRmida
03. 07. 2003
Dát tip
*

Plopez
05. 03. 2003
Dát tip
Krátká, vděčná historka "pro celou rodinu". Takový mi nevadí, ale mám radší drsnější věci. Ale je to pravda.

Dvanáctka
05. 03. 2003
Dát tip
Mě to moc nezaujalo, ale za kritiku to stojí. Téma mi příjde dobrý, ale vyznění je takové mdlé.

Kandelabr
04. 03. 2003
Dát tip
Gun: ono to není tak, že by se člověk umlátil smchem, ale připadá mi to takové příjemně milé... prostě taková mašinka, ne S_V? :)

Gunhead
03. 03. 2003
Dát tip
možná mě všichni kolem budou kamenovat, ale mě se to nelíbí a nepřipadá mi to ani ftipný... fakt nevim proč... možná pozdějc..

Pompejus
13. 02. 2003
Dát tip
:-))))) Teda fakt dobrý, je to reálný, je to krátký ale nemá to děj. Ale asi je to oblíbený, když koukám na ty hromady kritik a čtení

Rowenna
04. 02. 2003
Dát tip
Udavač mrňavý. :-))))))

Gabriel
04. 02. 2003
Dát tip
hm rodiče a sexualita to je téma na dest stran Docela dobrý si to připomenout :-) dík

clovrdka
29. 01. 2003
Dát tip
:-)))) super

clovrdik
28. 01. 2003
Dát tip
:-))))))) to nemá chybu :-)); prostě jednou člověk něco udělá a už se ti s ním veze celek život :-))); TIP za zasmání

gd
28. 01. 2003
Dát tip
hustý. ale věřím, že otec taky znal pár pro syna kouzelných slůvek.*

Josefk
28. 01. 2003
Dát tip
gd: jo, dvě: ukaž index !

Armand
27. 01. 2003
Dát tip
:)

:o)))*

Radost
27. 01. 2003
Dát tip
* životní příběhy

waldekke
27. 01. 2003
Dát tip
:o) co říct? W.*

Ludvoděj
27. 01. 2003
Dát tip
:)).......ta "příjemná chvíle" musela stát za to:))))**

katugiro
27. 01. 2003
Dát tip
tajemství?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru