Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dort a strašidlo

04. 02. 2003
1
0
2487
Autor
lord_Ivanhoe

Tak to jednou měl jít Kostěj na narozeniny svého strýce. No a tak mu upekl krásný dort, ale ten byl tak krásný, že mu ho začalo pro strýce být líto. Rozvažoval tedy co s tím a nakonec usnul. Ráno se probudil a našel dort nějak zborcený. Podíval se na něj zespoda a zděsil se. Dort byl vydlabaný! Co teď? Kdo to byl? Pal si ale vzpomněl, jak v noci vstává a žere vnitřek dortu on sám. A tak se s tím smířil. Do díry v dortu dal strašidlo, aby dort držel tvar. Nezapomněl ho ještě zabalit. No a vydal se na oslavu.

A strýc ho přivítal, usadil ho mezi ostatní a začal rozbalovat dárky. A přišla řada na dort...

Strýc se moc potěšil a rozhodl se, že ho sní hned s ostatními. Vzal nůž a ...
ondrech
08. 09. 2004
Dát tip
hmmm, jediný, co je tu zajímavý je, že strýc dostal dort tak krásný, že mu ho bylo líto sníst. docela ze života...

Ighor
22. 09. 2003
Dát tip
To asi toho strýce moc nepotěšilo. A to strašidlo taky ne.

mník
20. 05. 2003
Dát tip
Jdu na další :-)*

litera
10. 04. 2003
Dát tip
Je videt, ze Vam Muza zacina prihravat neomsele namety. Ale je to prilis kratke.Klasicke pohadky jsou delsi, aby si deti i rodice pocetli a pred spanim nestacili zlobit.Jsou tu dve moznosti, ¨ze je to nova forma minipohadek,anebo ministory spis pro dospele. K cemu byste se priklonil? Anebo zustante u toho jadra a priste Vam Muza napovi pokracovani. Ja bzch to uvitala, myslela jsem puvodne, ze za temi tremi teckami to jeste bude pokracovat.

no, abych pravdu řekl, tak je to z obou trochu... pokračování píšu průběžně... v postatě všechny moje pohádky k sobě patří a brzy nějaké přibudou :-)

j_i_r_i_k
30. 03. 2003
Dát tip
... najednou z dortu vyletělo strašidlo, strýček se tak leknul, že dostal infarkt a navíc tak nešikovně cuknul rukou, že si probod srdce... Ten Kostěj je ale vykuk :)...

:-) to teda jo... ;-)

criticator
30. 03. 2003
Dát tip
tři "tak"y v prvních dvou řádcích TAK tohle je slabé

Fairiella
30. 03. 2003
Dát tip
Ale no tak, všechno vá své mušky...

Dave_Zw
25. 03. 2003
Dát tip
Jé a já myslel, že strašidla jsou éterický... Nebo ne???

Fairiella
22. 03. 2003
Dát tip
Teda Anonyme 29, co se ti na tom SAKRA nelíbí?

Fairiella
05. 02. 2003
Dát tip
To není moc kladnej konec...

waldekke
04. 02. 2003
Dát tip
Ježíš! Mě je toho strašidla tak líto. Fňuk. W.

Irea
03. 02. 2003
Dát tip
Já radši jiný pohádky :-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru