Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ráno

14. 02. 2003
12
0
1294
Autor
kinume

původně to mělo být haiku ale nějak mi to přerostlo přes hlavu.. :)

Paprsek se mi vetřel pod víčka a otevřel je na malou skulinku. Zamžourala jsem na nový den. Světlo si skrz závěsy razí cestu šerem ložnice a proměňuje vznášející se smítka v malá sluníčka. Jeho kůže hřeje a leskne se jak hadí šupiny. Jak klidně spí! Mám ho vzbudit?

Tikot hodin mi připomíná, že někde plyne čas. Ale ne tady, ne teď. Možná někde daleko.. To je divné.. Známé tik-tak zní opravdu nejak daleko. Otočím se a dlaždice mě zastudí na zádech. Rychle se přitulím zpátky.

Usmívá se na mě jedno hnědé oko. To druhé se asi rozhodlo, že ještě bude chvíli spát. "My ležíme na zemi..," řeknu si spíš pro sebe. "Přesně tak. Mám pohodlnej koberec?"-- " Docela jo," usměju se na oplátku. Druhé oko vzdá své pokusy zůstat zavřené a začne spolupracovat se zbytkem jeho těla, které se rozhodne být galantní. "Dáš si čaj?"-- "Dík. Já už vlastně taky vstávám..," lžu tiše do  polštáře. Přece jen bude příjemnější počkat si na ten čaj tady...


Ležec
01. 04. 2003
Dát tip
moc moc moc pěkná to věcička, nemůžu jinak, musím Ti poslat típek...

JASAN
10. 03. 2003
Dát tip
Když je to pro radost, tak co tomu má člověk říct? Třeba: Vždycky mě zajímalo, co si myslí holka, když se ráno budí vedle kluka na dlaždičkách. A vida, už to vím. A nemusel jsem kvůli tomu luštit pseudointelektuálské básnické obrazy. V jednoduchosti je krása.

JASAN
10. 03. 2003
Dát tip
Normálně jsem si taky šel přečíst dvě tři dílka Shammmanna ze zminovaného období, a docela se to dalo číst.

Shammann
17. 02. 2003
Dát tip
Ajajaaj zase sem ten fuj pseudo zmetek, co mu není rozumět:-))Možná je to dobře.

Shammann
17. 02. 2003
Dát tip
Normálně sem si to po sobě šel přečíst a musím se pochválit:-)Ne blbost, minimálně půlka se mi už přestala líbit, ale co, jdu dál:-)

katugiro
16. 02. 2003
Dát tip
to je zase povyku pro takové dílko... (nic proti autorovi/autorce, ale po tolika zbytečných kritikách to snad snese) už první věta, která kombinuje tisíckrát znásilněný sluneční papsek a stejně trpící víčka, ukazuje směr dalšího vývoje... ach jo... no ale když je to pro radost, tak co tomu má člověk říct?

Yenda
16. 02. 2003
Dát tip
to byla noc... :-)

kinume
16. 02. 2003
Dát tip
katugiro: víš třeba už má dost lidí dost pseudointelektuálskejch básnickejch obrazů ala papežštější než papež. mrkni třeba na Shammanna kolem listopadu-prosince-ledna pokud nevíš co mám na mysli...

kinume
16. 02. 2003
Dát tip
katugiro: koukam že vášnivý kritik... ;)

Endif
15. 02. 2003
Dát tip
Já chci to haiku! :)

kinume
15. 02. 2003
Dát tip
Endif: já se pokusim, třeba s tim teď už pohnu když semam čeho držet :)

Shammann
14. 02. 2003
Dát tip
:-))hodně přerostlý haiku, ale je to docela příjemný!

houba
14. 02. 2003
Dát tip
miloučký :o) to neva, že to haiku nevyšlo :o) *

Olina
14. 02. 2003
Dát tip
:) milý, moc **

Marco
14. 02. 2003
Dát tip
:c-) tip°)

tanganika
14. 02. 2003
Dát tip
prijemne rano***

Nanthei
14. 02. 2003
Dát tip
moc hezky napsané :-) spousta detailů vytváří tu krásně ospalou ranní atmosféru.. **

Acquarius
14. 02. 2003
Dát tip
to si típnu za ten prolog ;-) ;-ú)

PecKer
14. 02. 2003
Dát tip
příjemno típ

Douda
14. 02. 2003
Dát tip
típek

Cirilla
14. 02. 2003
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru