Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O rozvaze

27. 02. 2003
3
0
895
Autor
Sapho

Když přichází kouzelná Můza-jakoby se nás zmocnil Duch díla, které máme stvořit(to je částečně myšlenka z jedné úžasné knihy) a my jako bychom se dostali do transu-podobném pocitu pociťovaném při spiritualistickém sedánku-zkrátka-pero básníka maluje obrazy, které prýští přímo z nitra!Ale běda když jsme svedeni z této cesty čistoty-to pak snadno napíšeme špatnou báseň..A tyto úvahy mě inspirovaly k hledání způsobu, jak se vyhnout jednomu z úskalí Poezie!:-))

Tvořit s rozvahou

znamená -

dostat

SRDCE DO HLAVY


j_i_r_i_k
30. 06. 2003
Dát tip
I špatná báseň má svého Ducha, který nás může ovládnout...

Sapho
28. 02. 2003
Dát tip
Ajajaj...omlouvám se všem čtenářům prologu-chybička se vloudila do čistoty pravopisu!:-))Samozřejmě jsem měla v úmyslu napsat:"úvahy inspirovaly.."Děkuji všem, kdož si nevšiml tohoto(případně dalších)nedostatku-nebo jej spíše taktně "přehlédl"!:-)Sapho.

woai
28. 02. 2003
Dát tip
srdce v hlavě? šílená migréna!!!!!!!!!!! jen to ne, i tak do sebe někdy cpu 2-3 brufeny denně ;-)

Damik
28. 02. 2003
Dát tip
a mozek do hrudního koše?*-)))

Zolo
27. 02. 2003
Dát tip
Pominu samotné dílo, ... Už jen to, že dokážeš napsat delší prolog než samotný kus si získalo mé sympatie a musím to někdy taky vyzkoušet ... ;)

houba
27. 02. 2003
Dát tip
*

Zarw
27. 02. 2003
Dát tip
Ono se to lehce řekne...Nezbývá než doufat...Uvědomit si je nejdůležitější...

Rowenna
27. 02. 2003
Dát tip
**jsi hodně moudrá

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru