Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kamera

01. 03. 2003
5
0
1225

Smysl života? Parodie -Šejk Spí

K čemu kamera? Abych mohl ve stáří - tak za padesát let - se svou báječnou početnou sbírkou pivních tácků, u sklenky dobře vychlazeného bílého šumáku sedět na polohovatelném, novinama polstrovaném, bedýnkovém uskupení, a sledovat na superdigitální sedmdesát let staré Tesle známé tváře mé milované rodiny. V klasických chvílích, kdy se v teple rodinného kruhu honíme s noži po kuchyni a radostně utíkáme, kdž se ve dveřích zjeví živitel a bere do ruky sekyru. A dále pak již dávno zapomenuté tvářičky prarodičů, smějících se na nás pouze z fotek; v reálu se báli přiblížit, aby nechytli hrnkem do zátylku. Po skončení této slzy vhánějící projekce, dík vymotání pásky, ulehnu do sametových novin staršího vydání s extra sportovní přílohou, jenž se stane mým polštářkem. A než usnu, ještě jednou zalétnu vzpomínkami ke známým tvářím a tvarům z březnového Playboye!


Albireo
18. 07. 2003
Dát tip
Za prolog *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru