Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KRÁTKÁ TEXTOVÁ ZPRÁVA

05. 03. 2003
2
0
840
Autor
Lihomerka

jedna malinkatá stížnost... Prostě asi trpím depresí z nedostatku zájmu svých blízkých či co...

Dostala jsem SMS

Ty jsi ale jako pes

 

Přišla mi ta Tvá zpráva

Cože? Ona že se vdává?

 

Psal jsi, že mě miluješ

Proč nedodal jsi: „Je to lež!“

 

Tolik slov a tolik zmatků

Víš Ty jak moc je těch znaků?

 

Jsem sama, ale mobil mám

Kup ho, nechceš-li být sám

 

Mobil to je bezva věc

Nahradí mi všechno přec

 

Na co rande, na co láska

Hlavně když klávesnice praská

 

Přišla mi ta SMS

Život, že není pes?!

 

PS: Nemáte také občas pocit, že s vyšší kvalitou techniky v podstatě degeneruje naše schopnost vzájemné komunikace?


UchoVoko
12. 03. 2003
Dát tip
Mobil je fajn, ale někdy mne pěkně vytočí. Hlavně když píšu SMS a až jí dopíši, tak zjistím, že v prvním slově mám chybu, pak tam musím pracně najíždět. On teda vlastně za to nemůže, ale můžu za to já. Taky mi leze krkem samotné psaní sms. Stejně jako na počítači se nsažím vše obsluhovat klávesnicí, páč ten pohyb myší mne nějak omrzel:-(( Co to tady melu nevím, ale teď jsem vstal, takže mějte ohledy:-))

Lihomerka
07. 03. 2003
Dát tip
ZAVISLACI....:o) Nemit mobil pripadala bych si jak bez ruky.... Jsem holt degenerovana...ale romatika ve me stale dyse...

WiruZ
07. 03. 2003
Dát tip
ha....ja mobil nemam...a nestezuju si.....

Quinn
06. 03. 2003
Dát tip
hmm..díky mobilu je všechno mnohem mnohem míň romantický :o) ale nemít ho, tak...tak...tak...ježiiiiš :o) ještě že ho mam :o)

WiruZ
05. 03. 2003
Dát tip
nooooo...asi jo.

Schi
05. 03. 2003
Dát tip
Ještěže alespoň nějaká komunikace zůstává...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru