Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Viny

10. 03. 2003
4
0
2303
Autor
AFRODITA

 

 odpuštěním

roztaveny

 v černou

zem…

jejich

zapomnění

nebýt

přeludem…


nejsou utopemn - vypuštěmn

AFRODITA
14. 03. 2003
Dát tip
Swedish Nigg, já Ti přesně nerozumím...

Lyryk
10. 03. 2003
Dát tip
docela příslib do budoucna...

AFRODITA
10. 03. 2003
Dát tip
dík

ALoDIRuK
10. 03. 2003
Dát tip
obrazy

e-e tohle mi moc nesedlo, asi díky toho nebýt, to tam moc nesedí...

Tynic
10. 03. 2003
Dát tip
Rád jsem si zapřemýšlel

woai
10. 03. 2003
Dát tip
možná poslat avi posádka ta asi dobře pochopit? ;-)

AFRODITA
10. 03. 2003
Dát tip
ALoDIRuK, někdy si nejsem jistá jak je to myšleno.... Navždy Tvůj, lámala a lámala jsem si hlavinku čím jej nahradit od začátku, leč jsem lámala asi málo.... Tynic, a pochopil ? ne, vážně... opravdu mně zajímá zda víš co jsem chtěla říci, dík. woai, nevím jak poslat avi jen tak, ještě stále se učím, ráda si nechám poradit !

Tynic
10. 03. 2003
Dát tip
Já se k básním stavím tak, že nejdůležitější věc je přesné předání myšlenky. Daleko důležitější je pocit a ten já jsem zažil intenzivní. Pravděpodobně odlišný od tvého, ale přesto kompaktní a působivý. To, že se autorův a čtenářův pocit spojí je jen vítaný bonus (to je pak ale opravdu nářez :o) Zkusím můj výklad : Po přečtení mám prostě pocit, že bych měl odpouštět viny, kterých se na mě dopustili jiní. Nemá význam si v sobě pěstovat křivdy (přeludy). Je třeba na ně zapomenout. Odpustit viníkům, aby z vin které odpuštění mění v úrodnou zemi mohlo vyrůst něco nového. :o) Doufám, že alespoň trošku rezonuji :o)

Tynic
10. 03. 2003
Dát tip
v prvním řádku místo JE tam má být NENÍ :o))) to je mi ale chyba !

katugiro
10. 03. 2003
Dát tip
to nebýt mi také vybočuje, možná - tedy určitě - by mi na miniaturu stačilo i to první čtyřverší :)

AFRODITA
10. 03. 2003
Dát tip
Tynic, naprosto přesné, skvělé.... katugiro, nestačilo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru