Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Déidameia

17. 03. 2003
3
0
1702
Autor
Yenda




D é i d a m e i a

je štěstí mít se kde skrýt
každý se občas rád schová
však štěstí je dobré i zasloužit si
a nahradit líbivá slova
činy





Déidameia - jedna z dcer syrského krále, mezi nimiž se ukrýval Achilleus 
s nejvyšším stupněm utajení - rafinovaně v ženském převleku. Tajemství znala určitě alespoň Déidameia, jelikož s ním měla posléze syna:-) 
Za složitých okolností odjel Achilleus do trojské války, kde poznal Bríseovnu (teda se jí spíše zmocnil) a žil s ní sice, nakonec si stejně vzal úplně jinou, ale to je jiný příběh... našeho mužského hrdiny.



Hledals dlouho :-) tak se na to vykašli :-)))))

Yenda
10. 09. 2003
Dát tip
hledání mě už unavuje...

Určo to zvládneš, ale budeš na to muset najít objekt :-)))

Yenda
29. 07. 2003
Dát tip
Mám cvilku (vrátil jsem se z Peru, našel vykradenej domeček...) takže času fůra:-)

Yenda
19. 04. 2003
Dát tip
tak setkáme a popovídáme... třá to zvládnu...

OK, až budeš mít chvilku, dej vědět :-)

škoda, já to mám v hlavě a nikdo neni schopnej mi to zpracovat a já neumim fotit :-)

Yenda
17. 04. 2003
Dát tip
holky už nesháním... tak se mi ozvete... sami:-)

Yenda
15. 04. 2003
Dát tip
fotím já... www.yenda.net chceš fotku? svojí?

Ne, nechci svojí, vymyslela jsem si takovej obraz, musel bys na to sehnat děsně dlouhou a hubenou holku a velikej klobouk :-)

fotils ty? Pokud ano, chci taky fotku! :-)*

Krel
17. 03. 2003
Dát tip
fotka boží...text taky líbí...moc povedené...!*

Endif
17. 03. 2003
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru