Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nešťastní

22. 03. 2003
3
0
2151
Autor
Čumák

s cigaretou
nad vínem
svařeným
s výrazem neměnným
v krčmách
v kavárnách
do chvíle poslední
okolo půlnoci
sedí
sedí nešťastní


Sanelma
04. 04. 2006
Dát tip
oka

Čumák
03. 04. 2006
Dát tip
to teda jo... no more commento

Sanelma
03. 04. 2006
Dát tip
hahaha. Ses fakt srandovni:))) vzdyt muzes vzdycky plachnout... nebud kakabus. nekde se prece musis citit prijemne. nebo s nekym... Byt porad sam, to musi lezt na mozek, ni?

Čumák
03. 04. 2006
Dát tip
hmm. byl jsem jednou na deathmetalovým festivale. :o))) hráli i v noci. tři dny. celou dobu jsem strávil ve stanu na opačný straně areálu a modlil se ke všem naslouchajícím bohům, ať už ten rámus přestane :o)))))) to neni nic pro mně.

Sanelma
02. 04. 2006
Dát tip
ale jdi, tak nestastny nemuzes byt. Kdyzs natrefil na me:) hehehe ne, doopravdy, jsou horsi veci nez tvuj zivot. Na to vsadim botky. Musis se zacit bavit. na takové elektronické akci se všeci chovaji, jak by tam byli sami. normáka:) Ne že bych se tam objevovala, ale na pár festech jsem šla kolem:)

Čumák
01. 04. 2006
Dát tip
:o) ...no jo, je to trochu přehnaný. tohle je fakt spíš o mojí maličkosti. trefa

Sanelma
31. 03. 2006
Dát tip
* není zas tak mini. je to zcela velká báseň. taky to před sebou vidím..jenže nějak se mi nechce věřit, že jsou všichni tihle tak nešťastní. snad možná někdo-ty? ale spousta z nich je podle mě ráda za to, jak žijou a jak se cítí. jsou rádi za své depky, protože ty z nich dělají to, čím chtějí být...

Petula
03. 12. 2003
Dát tip
A vzpomínky zde zkameněly. UŽ NESEDÍ… VŠAK NEŠTĚSTÍ SE PŘESTO NAVÝŠILO!
|||-_-|||

Petula
24. 03. 2003
Dát tip
Dobrá a trefná miniatura!!!

|||-_-|||
«*»


Drownedgod
24. 03. 2003
Dát tip
...i takové mini povoleno jest, nepobuřuje...prostě mini..:-)*

woai
22. 03. 2003
Dát tip
pak je přece vykopnou ven

katugiro
22. 03. 2003
Dát tip
dál nic, takhle to stačí! :) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru