Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O jednoho míň

22. 03. 2003
2
0
1242
Autor
pamadeus

Do dvouhlavé slečny zdivoka se podíval, v povětří se mihla zatuchlá představa, že bolest vlastně není, až tak hrozná, když se na ni člověk nemusí dívat. "Tak tohle bych uklízen nechtěl" pomyslel si kolemjdoucí, když se ozval měkký náraz. Některá z přítomných tet začala cítit únavu , tak si na přecpané zastávce sedla a plakala. Jen tak pomalu chladnul a barvil romanticky zemi .Andělé si  tiše hráli s míčem. Zem se chvíli netočila.V podvečer už tam nebyl. Kaluž drcených představ naznačovala konec jedné éry směšného živovtního osudu. Bylo mi smutno z války. Zpíval jsem si Ódu na radost ,křoupal buráky, pozoroval nahé slečny. Tu a tam jsem jim daroval  úsměv, aby poznaly, že bolest vlastně není až tak zlá, jen když se na ni člověk nemusí dívat.

 

 

 

 

 


sunnyangel
23. 03. 2003
Dát tip
taky si touto dobou zpivam Odu na radost!

AFRODITA
22. 03. 2003
Dát tip
už dvakrát jsem se zpříma setkala se smrtí... právě při tvých řádkách se mi to vybavilo, také jsem brečela ikdyž jsem nevěděla kdo je ten 16. letý rozplácnutý v krvy ležící kluk, vzal si život, bylo to hrozný...

JohnieBass
22. 03. 2003
Dát tip
chybičky:o) 2.ř."uklízen" 7.ř."živovtního" Zní to zvláštně, je to takový fiktivní záznam situace, okamžiku, chvíle? snad:o) JB

JohnieBass
22. 03. 2003
Dát tip
chybičky:o) 2.ř."uklízen" 7.ř."živovtního" Zní to zvláštně, je to takový fiktivní záznam situace, okamžiku, chvíle? snad:o) JB

katugiro
22. 03. 2003
Dát tip
s tím zpracováním sis moc práce nedal, zkus to předělat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru