Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pláč andělů

28. 03. 2003
0
2
2383
Autor
Bledulka

Miluji anděly, vím že mě hlídají dnem i nocí, za to jim děkuji.

Ronili slzy andělé,

ano byli to ti strážní.

Oči vždy měli veselé,

dokud svět vládl kázní.

 

Marně se snažili,

napravit, co se dalo,

to co však zažili

samo o sobě by psalo.

 

Všude kolem hřích a nenávist,

jen sváry mezi bratry,

nikdo neuměl slovo Boží číst,

viděli samé machry.

 

Prázdná jsou slova útěchy,

co andílkům v uších zněla,

čekají málé úspěchy,

jen aby srdce pěla.


2 názory

Bledulka
15. 06. 2009
Dát tip
spitihnev: je to už dávno, co tahle malá veršovánka spatřila papír, ale děkuji, tvoje kritika zahřála u srdíčka

spitihnev
08. 06. 2009
Dát tip
tady se každej snaží kritizovat a když se pak člověk podívá co píšou(neříkám že zrovna já píšu dobře)tak se kolikrát nestačí divit jaký všechny nesmysly se daj vydávat za umění. Já si třeba radši přeštu tuhle básničku o andělech než číst třeba ty debility v MHD (poezie pro cestující) kterou nejspíš autoři píšou pod vlimem drog...nebo spíš na dojezdu...a pak se tomu říká moderní umění ale přitom se člověk ani nedoví o čem to četl... Tohle aspoň vyjadřuje člověka nebo pocity který ho vedly k napsání týhle básničky.. Mě se to líbí víc než když si člověk hraje na básníka,napíše pár slov co nemaj smysl ani hlubší význam.. Tady aspon vim o čem jsem četl a líbilo se mi to... Podle mně je tohle lepší než většina věcí co jsem tu přečetl.

Mnauprsk
27. 04. 2005
Dát tip
dokud svět vládl kázní? kdy si myslíš, že to bylo?

Minstrel
03. 10. 2003
Dát tip
takové..no celkově odbité řekl bych, ale téma je to pěkné..jen to dotáhnout k dokonalosti..

Bledulka
03. 10. 2003
Dát tip
Dík za upřímnost, já cítím, že k dokonalým dílům mám ještě daleko, ale chybami se člověk učí.

Bledulka
04. 04. 2003
Dát tip
Je důležité něčemu v životě věřit, já věřím právě andělům, ale schvaluji i ostatní. Máte pravdu, píši pro radost a hlavně, když cítím smutek.

T_O_M_
01. 04. 2003
Dát tip
Souhlas s Pavkou. Pěkné.

Pavka
31. 03. 2003
Dát tip
Nenech se otrávit ošklivými kritiky, píšeš přece hlavně sobě pro radost.Hlavní je, že Tě psaní těší.Mně se to teda líbí.

Mathew
30. 03. 2003
Dát tip
Andělé jsou pěkně hnusní..a nudní :)) teda, ti skuteční andělé za to nemůžou, to jenom ti, co o nich píšou tyhle kýčovitý slinty. A navíc já anděla nemám..já mám svoji chobotnici jménem Hope..a ta mě chrání :)

kaiserin
30. 03. 2003
Dát tip
Možná by to chtělo lépe zpracovat ty rýmy a celé jsem to zas až tolik nepchopila... ale co... možná je to mnou:))

Narvah
28. 03. 2003
Dát tip
dokud svět vládl kázní - to je hnus!

Cirilla
28. 03. 2003
Dát tip
Proč pořád píše každej vo andělech....? Jéžyš, sem taky napsala jedno dílo, se chytám za nos. Tak nic, jsou v kursu, no.

Watukina
28. 03. 2003
Dát tip
Andělé jsou teď opravdu v kurzu!Znáte tu zamilovanou SMS?Také by ji tu mohl někdo zveršovat: Prosila jsem anděla,aby mi Tě v noci ohlídal,a on odešel a zase se vrátil a řekl mi:"Anděl nemůže hlídat anděla!" Proč brát lidem jejich sny?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru