Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Listí

28. 03. 2003
3
0
1521
Autor
Perchta

Střípek z románu

    Bývalí kolegové, Max a Elena, se setkávají na mejdanu. On není rád, před pár lety ho svedla a před půl rokem se pokoušela o totéž. Nezaváhala ani před tím, aby žalovala Maxově tehdejší nadřízené na jistou Perchtu, že o tom neúspěšném svádění napsala na net. Hned jak ji uviděl, rozhodl se Max pít celej večer jenom ovocnou šťávu. On přece miluje svoji Zuzanu a už chce spát jenom s ní. Elena je ráda, že tam Max je, ještě to nevzdala.

   Zábava je nudná, k ránu říká hostitel Ivo, aby společnosti udělal radost: „Elena bude předvádět striptýz!“ Všichni vědí, že hlavně pro Maxe. Jenže Max říká: „Tak to já jdu domů, to nepotřebuju vidět. Já jsem s ní spal.“ „Ty jsi spal s Elenou?“ obdivně opáčí méně úspěšný muž.

„Má hezkou postavu,“ snaží se prodávat svoje zboží Ivo.

„Moje Zuzana má hezčí,“ vytahuje se Max a jde mu to dobře, Zuzanu totiž nikdo nezná, je vdaná a zakutaná v pelíšku někde doma spinká.

   Ivo se dostává do varu: „My ti tu tvoji Zuzanu svlíknem!“

   Ještě loni ji chtěl znásilnit, když o ní slyšel, to je tedy opravdu pokrok, myslí si Max, ale vlídně říká: „Jsem tu autem, chce někdo svést?“

   Ráno volá Elena Maxovi: „Nemám žádnou práci.“

„Možná by ses měla nechat zaměstnat v bordelu,“ říká Max, obdivovatel lehkých žen.

„Děláš si srandu?“ odtuší vztekle Elena, absolventka vysoké školy středního věku.

„Ani ne, po tom, co jsi předvedla včera.“ Elena asi nikdy nepochopí, že to vlastně myslel jako pochvalu.


Perchta
11. 04. 2003
Dát tip
23/54

Barbar
04. 04. 2003
Dát tip
Perchta , nezávislý pozorovatel (a práskač). Nezávisle popsaný večer milence nevěrné ženy, který se snaží být naopak věrný. Je mi to příjemně lechtivě černobílé.

Perchta
04. 04. 2003
Dát tip
Díkes, potěšil jsi, konec byl hustej, až budu mít náladu, připíšu ho.

StvN
03. 04. 2003
Dát tip
Nesoudím dílo podle názvu, ty jo?

Perchta
03. 04. 2003
Dát tip
No jasně, některý maj takový názvy, že musim mít speciální náladu, abych je vůbec četla, a něco mě zase názvem přitáhne jak magnet.

StvN
03. 04. 2003
Dát tip
Navrch huj...

Cirilla
02. 04. 2003
Dát tip
takovejch jmen. Nicméně mi není sympatický ani jedna postava. Ale to už je jiná...

StvN
02. 04. 2003
Dát tip
Docela nuda, ne?

Perchta
02. 04. 2003
Dát tip
Konečně pravá krtika, hola hó, děkuji pěkně. btw, co jste čekali od povídky, co se jmenuje Listí? :-)))))))))))))))

katugiro
30. 03. 2003
Dát tip
strohost srandovní nesrandovní, aspoň je místo na děj :) *

Perchta
30. 03. 2003
Dát tip
Díky oběma :-*

Perchta
28. 03. 2003
Dát tip
Legrace je, že já jsem to sem dala a pak jsem si to chtěla okopírovat zpět do archívu, vždycky totiž dělám ještě nejaké změny na place a už mi tam naskočil první čtenář. Tak jsem se jukla, kdo to je... Dík

fungus2
28. 03. 2003
Dát tip
No, tak to mě pobavilo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru