Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ehm...

05. 05. 2003
12
0
2262
Autor
Josefk

Nedávno v TV hovořil Pavel Landovský se zanícením o kurpiérech, včera Pavel Dostál-Šála o zvýšení koncensionářských poplatků. Tak klidně ven s tím!

Nedávno mne naštvali Japonci, ti syčáci šikmoocí. V našem novém autě, pocházejícím z jejich teritoria, si začalo totiž říkat o reklamaci autorádio. CD přehrávač si jen tak začal přeskakovat z řady písniček na pořadí, kam se mu zrovna zachtělo a vyskakovat bez varování na různé rozhlasové stanice. Objednal jsem se tedy přes svého agenta do servisu. Svěřil jsem se s tím manželce, ona pak zase synovi, jak  už to u matek bývá.

Pár dní nato jsem byl náhodně svědkem rozjařeného telefonického hovoru o tom, jakého má náš syn za otce blba...: " ...představ si, že von (otec) udělal takovou vostudu.... já jsem mu tam totiž, aby nebyl na tom nejprimitivnějším nastavení, navolil automatiku na dopravní zprávy a náhodnej výběr u cédéček...."

Když si tak vzpomínám, pokud to ještě jde, trochu mi fakt divné bylo, že mi přehrávač vždycky skočil na rozhlasovou stanici, kde právě oznamovali, která křižovatka v Brně je ucpaná  a kde mají policmeni radar...


clovrdik
19. 05. 2003
Dát tip
ehm .. :-)))) zase TIP za skvělý pobavení :-))) takový věci se holt stávaj .. takový to, že "bylo mi divný, že ..." :-)))

Armand
14. 05. 2003
Dát tip
:))) laskavost s lišckým úsměvem... a nemůžu se neusmívat :) *

guy
07. 05. 2003
Dát tip
no vidíš, co všechno jde .... já autorádio používám hlavně jako pohotový prostředek na odstraňování náhle vzniklých závad .... když začne něco někde v autě klepat, pískat a skřípat, tak zesílím zvuk, abych to neslyšel ***

katugiro
05. 05. 2003
Dát tip
jsem rád, že na tom Japonci nenesou tu (lotro)vinu... :)

Print
30. 04. 2003
Dát tip
:-)*!

Toxman
30. 04. 2003
Dát tip
A opět technika zvítězila nad člověkem :o)*

Duf
30. 04. 2003
Dát tip
A opravili ti to? :)))

Rowenna
29. 04. 2003
Dát tip
No, v očích dětí jsme všichni tak trochu hňupové. Ajajaja. :-))))

Cirilla
29. 04. 2003
Dát tip
u nás je to naopak. My, děti (20+29) jsme ty největší lemplové a hovada. To si člověk nevybere. :)

Josefk
29. 04. 2003
Dát tip
Cir: u nás občas taky, neboj! :-)

Pavson
29. 04. 2003
Dát tip
buď rád, že tě to zachránilo od trapasu v servisu *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru