Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen jednou..

03. 05. 1999
0
0
1333
Autor
Jarka

Jen jednou smět spatřit modrou oázu v poušti, na chvíli ucítit chladný déšť na tváři... Proč vlastně zrada se nikdy neodpouští? Tak přečti si poslední řádky ve snáři... Jen jednou se přitiskni k mé rozpálené kůži, líbej mou tvář a postav chrám z nadějí... Naposled přivoň si k červnové růži a řekni, proč děti lhát vlastně nesmějí? Tak líbej mé rty a hlaď mou duši. Přivírej oči a přivolej sny.. "Psst.." I smích nás teď ruší... Spočítej noci a spočítej dny...
Krytyk
05. 05. 1999
Dát tip
pod autorem - samou sebou máš ode mne jedovatou krytytku..

snoopy
04. 05. 1999
Dát tip
mý kritiky se nezbavíš ani znovuposláním :) moc hezký, silně inspirující obrazy a pocity, ale v posledním čtyřverší mi chybí třetí otázka.. nechci ti kazit tvůrčí záměr (myšlenku), jen je to podle mne škoda..

lonelyman
03. 05. 1999
Dát tip
Bodovani je jenom do deseti ? To je skoda, tohle bych ohodnotil alespon na 30.
Vazne se mi to libi. U jedne me basne jsi mi napsala " Pis takovehle basne casteji, a budu stastna." Nemyslim, ze bych je musel psat, dokazes to mnohem lepe.
Ale abys nerekla, jednu venuju tobe, ale napisu ti ji priste, ted uz nemam moc casu.

Jákob
03. 05. 1999
Dát tip
Závidím po třetí ... a mezi námi asi budu tiše závidět i příště ..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru