Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smolařka

02. 05. 2003
1
0
1653
Autor
Perchta

\"Byl pozdní večer, druhý máj\"

   Bývalá přítelkyně přichází o půlnoci za Maxem, aby se s ním konečně po dvaceti letech vyspala. Vdávala se jako panna a myslí si, že je to Maxova vina. Její manžel je na služební cestě, rodičům svěřila děti a řekla jim, že přespí u kamarádky. Jenže Max je nový člověk, dříve spal s každou, která si o to řekla, protože nevěřil, že by si moh někdy něco začít se svou milovanou holkou Zuzanou. Ukázal mu ji kdysi jeho kamarád a bral ji jako jeho holku. Ale je to pár let, napsala mu, že ho miluje. Takže i když je vdaná a nechoděj spolu, je jí už čtyři roky věrnej.

"Nebudu s tebou spát," říká Max Martě po několika společně strávených hodinách, "ani se tě nedotknu."

"Ale chodili jsme spolu."

"Je to dvacet roků. A spal jsem s Ivanou, Darinou, Svatavou," jmenuje její spolužačky.

"A proč jsi nespal se mnou?"

"Nechtěla jsi. Nemá to cenu, je už půl pátý ráno, odvezu tě domů."

"Máš vztek, že jsem tě zkompromitovala?"

"Ne, Zuzana mi důvěřuje. A Zuzana i její manžel si myslej, že ho miluješ. Že jsi mě tehdy před dvaceti lety přivedla za Zuzanou domů, když měla malinký děti, abys rozbila jejich manželství."

"To není pravda."


Carrie
05. 05. 2003
Dát tip
chudák Marta utřela :-))))

Perchta
05. 05. 2003
Dát tip
Nojo, chudinka, a to si vzala průhlednou noční košilku. Netušila, tak jak to tušíte asi vy, moji čtenáři, ze náš hrdina trávil skoro každou noc loňského roku v bordelu.

Carrie
05. 05. 2003
Dát tip
ale věrnej Zuzaně... :-))) tos tam měla napsat!!!

Rowenna
05. 05. 2003
Dát tip
ááá jééé, už jsem zase u Maxe a Zuzany. A pořád nepochopila. Asi to čtu nějak napřeskáčku. :-)))

Perchta
05. 05. 2003
Dát tip
Carrie, nojo, začali mu říkat "postrach pánských klubů", všechny děvky ho chtěli vždycky svlíkat a on křičel "nesahej na mě", tak s tim musel přestat, kámoši, nekámoši. No ale ty jsi opravdu pozorná čtenářka, děkuji!!!

Carrie
05. 05. 2003
Dát tip
už jim skoro začínám rozumět, těm tvým postavám ;o)))))))

Barbar
03. 05. 2003
Dát tip
Všechno si to ještě trošku pamatuju, bylo to sice trošku jinak, ale tak už to bývá, každý má svoje zážitky.. BARBAR

Cirri
02. 05. 2003
Dát tip
mno to vyzera ako kazdy 20 riadok s niecoho obsiahlejsieho .. mozno nejaky experiment ???

ulita
02. 05. 2003
Dát tip
to je nějaký hustý...:)))

Perchta
02. 05. 2003
Dát tip
Tedy, milé čtenářky, myslela jsem, že je to tak plytké, že to skoro nemá cenu sem dávat. Takže jsem happy, zase jsem udělala dojem. :-) Dík

ulita
02. 05. 2003
Dát tip
plytký to je... :)) (a hustý taky)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru