Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Realita

03. 05. 2003
1
0
1350
Autor
dlhagi

Milovali sa na prahu oceloveho rana

len oranzove lampy svietili do  okie  

luce sadali na jej plecia sta biela vrana

ohnostroje krasy vpijali sa do jej lokien

 

Onemel som pohladom na plne pery

kazdy jej dotyk citil som zlahka, no pevne

ocaril ma usmev krasne vrely

miloval som ju v tej chvili - oddane a verne

 

Ked prisiel den, vsetko pominulo...

 


dlhagi
08. 07. 2003
Dát tip
zas tak cierno to nevidim... aj ked v poslednej dobe sa ma vsetci snazia presvedcit, ze sex je iba o sexe... boze daj, aby som nikdy nezostrla na duchu.... a to ocelove rano...to je presne vtedy, ked je rano sero a len oranzove lampy ti svietia do kukadiel...

dlhagi
10. 05. 2003
Dát tip
zas tak cierno to nevidim... aj ked v poslednej dobe sa ma vsetci snazia presvedcit, ze sex je iba o sexe... boze daj, aby som nikdy nezostrla na duchu.... a to ocelove rano...to je presne vtedy, ked je rano sero a len oranzove lampy ti svietia do kukadiel...

Dash_707
03. 05. 2003
Dát tip
:)))**

inari
03. 05. 2003
Dát tip
*

Fagus
03. 05. 2003
Dát tip
Ocelové ránko - to jako než šli do práce. Milování ve světle sodíkových výbojek, to je věc. To je sídlištní realita. "Všetko pominulo..." Všetko jednou pomine. Proč se lidi tolik snaží v sexu, když se vše vzápětí rozplyne. Chvilka rozrušení a pak nic. Snad jen pohlavní nemoc, nebylo-li bojováno čestně...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru