Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obrázky 05

11. 05. 2003
3
0
845
Autor
probably

 

Postává nad tělem

Právě zesnulé

A rovná ji do polohy

Ukázkové mrtvoly

( Krabice na klobouky

Už nejsou v módě )

Levou ruku na pravou

Pěkně do středu břicha

A ve tváři vymodelovat

Méně útrpný výraz

 

Můžete zavolat

Pozůstalé


sk8ergirl
25. 12. 2004
Dát tip
pro mě je to hodně popisný...

povedené velmi. i s odpovedma na kritiky.

Matahari_
22. 05. 2003
Dát tip
Shledávám velmi pozitivním, že zrovna tohle dělají lidi s takovým přístupem, i když si ale myslím, že budeš asi výjimka...máš můj obdiv...:-)

Matahari_
21. 05. 2003
Dát tip
Některé Tvé věci se mi líbily, tohle ale zase mně připadá jako hnus...(promiň) na druhou stranu, někdo to asi dělat musí...

probably
21. 05. 2003
Dát tip
Není za co se omlouvat. Možná je to hnus, ale smrt je součást života a mně přijde moc důležitý, aby se s člověkem jednalo důstojně i po smrti. Nevím, jestli je to pochopitelné, ale já to tak cítím. Když jsem to napsala a četla to po sobě, tak mi to přišlo strašný, ale asi proto, že vím jak to vypadá ve skutečnosti, vím, že je to jen boj o lidskost až do samého konce.

Nepodstatno
11. 05. 2003
Dát tip
Nevím, jestli to, co jsem na tomhle obrázku spatřil, je tím co jsi na něj namalovala...ale to je NEPODSTATNÉ, protože na mě zapůsobil silou prožitého...

probably
11. 05. 2003
Dát tip
Já nevím co jsi v tom spatřil, ale je to vlastně jen popis toho, co dělám.:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru