Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zuzanina svatba

09. 05. 2003
9
0
1903
Autor
Perchta

Světlaně

   Je začátek září, krásné počasí, dnes se vdávala Zuzana. Staroměstská radnice, Zuzana měla květy ve vlasech, na šatech motýly a usmívala se. Max se zdálky díval, byli jenom kamarádi, nikdy spolu ani nespali, tak proč tak strašně záviděl jejímu manželovi?

   Večer je Max sám doma, brečí a chce se zabít. Přichází jiná Zuzana, je to dívka jeho bráchy. Zuzana ho začne utěšovat, až spolu skončej v posteli. Max poznává, že je panna, a chce přestat. "Já to chci," říká Zuzana, "budu na to vzpomínat celej život." A byla statečná, tekla sice nějaká krev, ale říkala, že ji to nebolí. Za pár dní Maxovi oznámila, že je těhotná.

   "Ale já si tě nevezmu," řekl Max. Vzala si bratra.


Carrie
12. 05. 2003
Dát tip
to je fakt suchý :-)))

Perchta
12. 05. 2003
Dát tip
34/68 !!! dík

Perchta
11. 05. 2003
Dát tip
Děkuju moc všem za kritiku. :) Zvláště tobě, katugiro, protože jsi kritický. :)

katugiro
10. 05. 2003
Dát tip
Max je blb (asi to mají v rodině, jeho brácha taky), Zuzana jakbysmet... ten závěr už není důležitý. Přišlo mi to moc suchý a moc o ničem, jistě, někdo namítne že je to přece hrozně závažný, ale to je nesmysl, je to literatura a jen se veze... :) Ať si Světlana vezme Oskara, lepší už to nebude :)

m11
09. 05. 2003
Dát tip
:-)))))))))

ssaamm
09. 05. 2003
Dát tip
libí...moc...Tip

gepe
09. 05. 2003
Dát tip
beze slov ***

cranberries
09. 05. 2003
Dát tip
Tak krátký a přitom vše říkající.. +

Dejf
09. 05. 2003
Dát tip
Chudák Zuzana2, chudák brácha a chudák taky Max. Snad jenom ta Zuzana1 je šťastná. TIP

Žíně
09. 05. 2003
Dát tip
Jedna blbost a několik životů v háji. Tomu říkám život. Líbí se mi jak píšeš. **

alim
09. 05. 2003
Dát tip
na tak malem placku, tolik deje...:-)) ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru