Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Síla bouře

10. 05. 2003
11
0
1689
Autor
Starr

Záře blesků osvicuje mou tvář.

Kapky deště mi stékají po těle..

Tančím

Dunění hromu dodává půlnoci tajemný nádech.

Netančím sama........vyvoláváme bohy, jejichž sláva již dávno zašla prachem

Ódineeeeee, Tóreeeeeee, Freyiiiiiii.................

Poslední hrom, poslední blesk , přímo nad námi

Zvedá se vítr, hudba přestává hrát, lidé odcházejí...... a kouzlo dávných časů se pomalu vytrácí.

Při cestě domů ještě skočím nohama do potůčku stékajícího z kopce a naposled splynu s přírodou.


Aleya
11. 03. 2004
Dát tip
zvláštní, dobře vykreslená atmosféra...tip*

Starr
05. 06. 2003
Dát tip
Taky mám radost z první desítky:)) Bohové jsou věční, jen zapomenutelní:)

Imagine
05. 06. 2003
Dát tip
Už abych hopla do pohádkových bouřek

Yim_
04. 06. 2003
Dát tip
hmmm chtěl sem říct, abys přijela na ty overnightky, ale gex už mě předběhl, takže nic:o) ale stejně * ;o)

Kolega
04. 06. 2003
Dát tip
Čas bohů zese jednou přijde, nebo jak to bylo v tom filmu? Gratuluju k první desítce! Tip

Starr
02. 06. 2003
Dát tip
No k narozeninám jsi mi popřál,takže už naštvaná nejsem:) O těch deskovkách ještě stále uvažuju, uvidím jak mi 9.6 dopadne závěrečný zkoušení.)

Gekon
30. 05. 2003
Dát tip
nevim.. a toho kamarada muzes potkat na overnightkách 13.6 ..deksovky, vis? ;)

Starr
26. 05. 2003
Dát tip
A co takhle Loki:)No ty co jsi mi napovedel ty fakt nevim:) No tak to se musim seznamit s dalsim tvym kamosem-vlastnikem Sandmanu-prived ho ke Gandalfovi.Jo a mimochodem jsem na tebe nastvana, jestli pak vis proc:)

Gekon
25. 05. 2003
Dát tip
Starr.. kdepak kdepak..co takhle Wolf-father nebo Liarsmith...neříkajáí ti ttyto přízviska nic? (česky ti je neřeknu, bylo yb to moc jasné ;) ...a lokaci sandmanů vám neprozradím, heč ;) (mmch, neznáš)

soňa
18. 05. 2003
Dát tip
**

Starr
18. 05. 2003
Dát tip
Děkuji.)

Starr
12. 05. 2003
Dát tip
to už nejde:)

Narwen
12. 05. 2003
Dát tip
Hvezdicko moje mila, co se s Tebou deje?? :)) jsi nejaka dobra!! :))

Gekon
12. 05. 2003
Dát tip
hmm.. nejivc me zajuajali ti bohove.. ale jednoho jsi zapomnela, myho oblibeneho.. hadej kdo to je

Gekon
12. 05. 2003
Dát tip
gaiman je MISTR.. ale američtí bohové jaxi nedosahujou kvalit SANDMANOVYCH..(mel sem to stesti, ze kamarad vlastni vsechny dily v anglictine... = literarni porgasmus na entou.. )

Gekon
12. 05. 2003
Dát tip
ehm.. orgasmus samozrejme.. jsem strasne unavenej, tak se nezlobte ;)

Starr
12. 05. 2003
Dát tip
jasne to bude tim orgasmem:)) Kdo to asi muze byt:) Vynechala jsem jich hodne tak treba: Baldr, Frigg, Teiwaz, ja skutecne nevim jaky je tvuj oblibeny buh a stydim se za to- ja k dlouho ze uz te znam?:(

Dejf
12. 05. 2003
Dát tip
Řekni mně místo, kde se ti Sandmani nacházejí a já je přijdu ukradnout!!!!!

Starr
12. 05. 2003
Dát tip
Dejfe dej pracky pryc tam jdu krast ja:) Gexiku, kdo ma ty Sandmany?Ze bych ho znala?.) Ha napada me jeste jedne buh, ze by mel spojitost s tim co nosis na krku?:) Narwi dekuji:)))to vis starnu.))

houba
11. 05. 2003
Dát tip
super tip*

cup_of_tea
11. 05. 2003
Dát tip
libi... nezny a hezky...

Dejf
11. 05. 2003
Dát tip
Nejradši bych ti dal ještě jeden TIP :-))

(G)eorge
10. 05. 2003
Dát tip
:)))*

Dejf
10. 05. 2003
Dát tip
To je fakt paráda. Tam bych taky chtěl být. Co to bylo? Kde to bylo? Já miluju viginskou mytologii, i když ještě se nevidětl Thora napsanýho jako Tór. ... a dokonce sem ani nenašel žádny přepisy a pravopisný chyby :-)))) TIP P.S. Četlas "Americký bohy" od Gaimana?

Krrk
10. 05. 2003
Dát tip
Jo, jo, taky líbí, člověk, kterej tomu rozumí se odnese ještě víc ...TIP

Sabinka
10. 05. 2003
Dát tip
*t********************************* .o) krásné

Starr
10. 05. 2003
Dát tip
Všem vám moc děkuji:)Moc mě potěšila tak pozitivní kritika:) Dejf- byl oto včera večer na vesnické zábavě poblíž Olomouce.) Ještě nečetla, ale když mi to doporučuješ ty, tak přečtu.) To víš jsem ještě ,,malá" a musím ještě přečíst spousty knih:)

AFRODITA
10. 05. 2003
Dát tip
tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru