Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vliv beatles

14. 05. 2003
6
0
4103
Autor
hermit

vliv beatles

 

 

za pluhem myšky

mumlají o karmě


miii
06. 01. 2004
Dát tip
* * *

hermit
19. 05. 2003
Dát tip
Carrie, myslím, že jo, eště si to radši ale potvrdím ve Slovníku neonovohinduismu...:o)

Carrie
19. 05. 2003
Dát tip
dobrej nápad - tam určitě mají všechny úchylky světa :-))

Carrie
17. 05. 2003
Dát tip
katugiro: podle tvého popisu jsem reinkarnací Cirilly, akorát ručičky mi maminka s tatínkem dodělali ;o))))) Ciri: co je Nirvana light? Without Cobain :-D

Carrie
17. 05. 2003
Dát tip
hermite, ten, kdo trestá sám sebe, je autosadomasochista, ne??? ;o)))))

Cirilla
16. 05. 2003
Dát tip
hermit: karmu mám doma... a to vodu ohřívá dobře. Děkuji Beatles za svou výbornou karmu!!! :) no a jináč je karma jen třetí Ňůtnův zákon ne... akce a reakce.

katugiro
16. 05. 2003
Dát tip
Cirilla: jenže jeden hindík akce a nějaký úplně jiný to odskáče. Inkarnum neinkarnum, vědomí žádnou kontinuitu nevnímá, a tak jeden pyká za to, co neudělal... Zlatý oči šikmý oči :)

Cirilla
16. 05. 2003
Dát tip
Prdlajs! Co si nadrobíš, to si taky vypiješ nebo jakseto... Dyš budeš hodnej, tak budeš po zásluze potrestán, žejo, tos chtěl říct ;)

katugiro
16. 05. 2003
Dát tip
právěže podle karmy si toho nadrobíš třeba dva metráky a vypije si to nějaká tvoje další inkarnace, která s Tebou nemá nic společného až na to, žes jí nadrobila... :) Nebo celý život sbíráš drobky, pak se za to inkarnuješ do Norska, zabiješ velrybu a máš se celej život dobře, jenomže někdo jinej se kvůli tomu zas ani nestihne narodit atd. atd., prostě to nemá smysl. Proto nastupuje Bůh a povídá: "To Ty nemůžeš pochopit, tak drž mlč." A katugiro raději mlčí :)

Cirilla
16. 05. 2003
Dát tip
Ale Japonče.... halt musíš myslet, na ty, co jednou budeš ty... divně, divně to zní, ale měj s nima soucit... sem já musila bejt někdy zlobivá holka, nebo co sem to byla, když se mi občas děje, co se děje. Možnost je další! Nirvánu dosáhnouti a vyvanouti. :)

katugiro
16. 05. 2003
Dát tip
co Ty, ale představ si toho tvora, co přijde po Tobě... :))) třeba se narodí bez ručiček, s astmatem a s alergií na citróny a kočky... Tak já asi sáhnu po té Nirvaně, je to sice trochu hlučná produkce, ale za vyvanutí to stojí :)

Cirilla
16. 05. 2003
Dát tip
:))) no bodejž, ouplně se vidim, chudáčka malýho, jak tam leží. Ale zas bude celej život hodnej, aby se pak narodil jako Královna Vesmíru :)) A by mě zajímalo, jestli je teďko Kurt chudinka bez ručiček, nebo je v Nirváně. Asi obojí .

Wopi
16. 05. 2003
Dát tip
:)

Pája
15. 05. 2003
Dát tip
:-))))

Ziggy
15. 05. 2003
Dát tip
katurgio: to bude asi ten džouk jakože možná zakopán pes nebo brouk :)

Krel
15. 05. 2003
Dát tip
:-))

hermit
15. 05. 2003
Dát tip
to katugiro: vliv beatles - beatles přispěli zájemem o výhcod velko měrou k tmou, že se hinduistická nauka o karmě rozšířila i v Evropě, dokonce se z ní stala móda, čáýstečně přetrváající dosud za pluhem myšky - tedy ty myšky, které orbu přežily... mumlají o karmě - ...mumlají, jak už to tak myšky umí, o tom, že unikly smrti díky dobré karmě. tolik k myškám. :o)) cink jů ku všemu:-)

DV_SWAN
15. 05. 2003
Dát tip
Já zažil Beatles zhluboka a stavím na nich stále, nejsou pro mě jenom odkaz, ale stále živý vliv (to je mimochodem přesné). Tu karmu pochopil jsem, ale zrovna tato část Beatles mi přijde zlehka povrchní a skoro škodící (karmě) a proto dovolil jsem si ulehčení. Mohli bychom hodiny trávit nad Beatles a stále by bylo o čem. Jiné by byl stejný vliv později posunutý Georgem sólistou ...

hermit
15. 05. 2003
Dát tip
ďasa, sorry za ty překlepy ! :-)) za trest vkládám opravenou větu: vliv beatles - beatles přispěli zájmem o východ velkou měrou k tomu, že se hinduistická nauka o karmě rozšířila i v Evropě, dokonce se z ní stala móda, částečně přetrvávající dosud :-) DV_SWAN: jasně, máš samozřejmě recht, todle je jen taková kravinka...

Zly
15. 05. 2003
Dát tip
(strašný smích)** to je bezva

katugiro
15. 05. 2003
Dát tip
s tím vlivem a karmou jsem to ještě chápal, ale "myšky za pluhem" jsem si představoval rozvážně kráčející a přidržující pluh, přibližně jako Přemysla Oráče... :))) děkuji za vysvětlení!

Wopi
14. 05. 2003
Dát tip
:))

Armand
14. 05. 2003
Dát tip
jedna černá je a druhá bílá a ocásky? příroda vyměnila :)

Ziggy
14. 05. 2003
Dát tip
Nabídka zájezdu do rodiště členů Beatles Ve dnech 23. října - 28. října 2003 pořádá cestovní kancelář Agentura 21 poznávací zájezd pro všechny fanoušky Beatles. Cílem zájezdu je Londýn a Liverpool. Protože hlavním tématem je skupina Beatles, v Londýně nechybí návštěva Abbey Road a muzea voskových figurín (zbývá čas i na soukromé akce ve městě). O Liverpoolu, kde bude zajištěno ubytování na dvě noci, asi nemá cenu hovořit. Navštívit zde můžete všechna místa, o kterých jste dosud jen slyšeli: muzeum The Beatles Story, klub Cavern, domy jednotlivých Brouků, dům Paula McCartneyho a nově otevřený Mendips Johna Lennona, zkrátka vše, co za dva dny stihnete. Stejná akce se konala na podzim 2002, povídání o cestě si můžete přečíst zde. Pokud Vás zajímají podrobnosti o chystaném zájezdu, najdete je tady nebo si napište o veškeré detaily a přihlášku na e-mailovou adresu: admin@brouci.com. Vzhledem k výhodné ceně a očekávanému zájmu se svými přihláškami neotálejte! Již nyní je obsazena polovina autobusu!

egil
14. 05. 2003
Dát tip
:)))

Ziggy
14. 05. 2003
Dát tip
Sgt. Pepper's lonely hearts club band (Lennon-McCartney) Bylo to před dvaceti lety co seržant Pepř naučil tuhle kapelu hrát občas sice nejsou v módě ale určitě ve vašich tvářích vyloudí úsměv tak dovolte, abych vám představil umělce, které už znáte celá ta léta kapela Klubu osamělých srdcí seržanta Pepře. My jsme kapela Klubu osamělých srdcí seržanta Pepře doufáme, že se vám bude představení líbit jsme kapela Klubu osamělých srdcí seržanta Pepře usaďte se a rozjedeme večer osamělí seržanta Pepře, osamělí seržanta Pepře kapela Klubu osamělých srdcí seržanta Pepře. Je to nádhera být tady je to jistě vzrušující jste tak skvělé publikum že bychom si vás nejradši vzali s sebou domů rádi bychom si vás vzali s sebou domů. Opravdu nechci přerušovat představení ale myslím, že byste možná rádi věděli že zpěvák už se chystá zpívat svou píseň a chce, abyste se k němu připojili dovolte tedy, abych vám představil jedinečného Billy Shearse a kapelu Klubu osamělých srdcí seržanta Pepře.

Carrie
14. 05. 2003
Dát tip
:-))) and in the end the love you take is equal to the love you make

Ziggy
14. 05. 2003
Dát tip
seznam lidi a vjeci na obalu vyse zmineneho alba 1.Sri Yukteswar Gigi (guru) 2.Aleister Crowley (mistr černé magie) 3.Mae West (herečka) 4.Lenny Bruce (kabaretiér) 5.Karlheinz Stockhausen (avantgardní skladatel) 6.W.C. Fields (filmový komik) 7.Carl Gustav Jung (psycholog) 8.Edgar Allen Poe (spisovatel) 9.Fred Astaire (tanečník) 10.Richard Merkin (výtvarník) 11.The Varga Girl (kresba dívky od Alberta Vargase) 12.*Leo Gorcey (herec, dodatečně vyňat, protože jediný žádal o honorář) 13.Huntz Hall (herec z Bowery Boys) 14.Simon Rodia (výtvarník) 15.Bob Dylan (zpěvák) 16.Aubrey Beardsley (malíř) 17.Sir Robert Peel (politik) 18.Aldous Huxley (spisovatel) 19.Dylan Thomas (básník) 20.Terry Southern (spisovatel) 21.Dion (di Mucci)(zpěvák) 22.Tony Curtiss (herec) 23.Wallace Berman (výtvarník) 24.Tommy Handley (komik) 25.Marilyn Monroe (herečka) 26.William Burroughs (spisovatel) 27.Sri Mahavatara Babaji (guru) 28.Stan Laurel (komik) 29.Richard Lindner (výtvarník) 30.Oliver Hardy (komik) 31.Karl Marx (filosof) 32.H.G. Wells (spisovatel) 33.Sri Paramahansa Yogananda (guru) 34.Anonymous (vosková figurína z kadeřnictví) 35.Stuart Sutcliffe (bývalý baskytarista Beatles) 36.Anonymous (vosková figurína z kadeřnictví) 37.Max Miller (komik) 38.The Pretty Girl (kresba dívky od George Pettyho) 39.Marlon Brando (herec) 40.Tom Mix (herec) 41.Oscar Wilde (spisovatel) 42.Tyrone Power (herec) 43.Larry Bell (malíř) 44.Dr. David Livingston (misionář a cestovatel) 45.Johnny Weissmuller (plavecký rekordman, herec) 46.Stephen Crane (spisovatel) 47.Issy Bonn (komik) 48.George Bernard Shaw (spisovatel) 49.H.C. Westermann (sochař) 50.Albert Stubbins (fotbalista) 51.Sri lahiri Mahasaya (guru) 52.Lewis Carrol (spisovatel) 53.T.E. Lawrence (dobrodruh a cestovatel) 54.Sonny Liston (boxer) 55.The Pretty Girl (kresba dívky od George Pettyho) 56.Voskový George Harrison 57.Voskový John Lennon 58.Shirley Temple (dětská hvězda) 60.Voskový Paul McCartney 61.Albert Einstein (fyzik) 62.John Lennnon, s lesním rohem br> 63.Ringo Starr, s trubkou 64.Paul McCartney, s anglickým rohem 65.George Harrison, s flétnou 66.Bobby Breen (zpěvák) 67.Marlene Dietrich (herečka) 68.Mohandas Ghandi (státník, dodatečně vyňat po naléhání Sira J. Lockwooda z EMI) 69.Americký legionář br> 70.Diana Dors (herečka) 71.Shirley Temple (dětská hvězda) 72.Hadrová babka od Jann Haworth 73.Hadrová Shirley Temple od Jann Haworth 74.Mexický svícen 75.Televize 76.Soška děvčátka br> 77.Soška 78.Busta z domu Johna Lennona 79.Trofej 80.Čtyřruká indická panenka 81.Buben navržený Joe Ephgravem 82.Vodní dýmka hookah 83.Sametový had 84.Japonská figurka 85.Figurka Sněhurky 86.Zahradní trpaslík 87.Tuba 88.Tomas Blazek (basnik)

Carrie
14. 05. 2003
Dát tip
:-))))) zrovna jsem chtěla napsat, že tam patří ještě 89. hermit (termit)

hermit
14. 05. 2003
Dát tip
Ziggy: dík za krtky! :o)))

DV_SWAN
14. 05. 2003
Dát tip
asi se chtěli vykoupat v teplé vodě po celodenní těžké práci It´s been a hard day´s night

UfoTofu
14. 05. 2003
Dát tip
Jů, to se bude líbit Hustotce!

Mozart
14. 05. 2003
Dát tip
:-)

dablik008
14. 05. 2003
Dát tip
:o))

Cirilla
14. 05. 2003
Dát tip
((o:

katugiro
14. 05. 2003
Dát tip
jsem číslo 84 :) Ziggy, jak se dá navštívit Cavern, když už neexistuje? :) ... jo a báseň nechápu, což mě mrzí :) Přijímám polopatistická vysvětlení (hloupého kopni)...

Jinovata
14. 05. 2003
Dát tip
za pultem v karmě bublají myšky

Eupteryx
14. 05. 2003
Dát tip
ach synku, synku, oral-li jsi?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru