Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pohádka

05. 05. 1999
0
0
2045
Autor
leontynka

pohádka

Jedna malá muška létala jednoho pozdního večera po pokoji. Už byla tma a posvátné ticho noci pře- rušovalo jen táhlé psí oddechování a světlo baňaté lampičky. To světlo bylo jako magnet, který přita-hoval a lákal a přitahoval a ona odolávala... Ma- minka jí vždycky říkala, že se nesmí k světlu při- bližvat, a že pod oním sluncem odpočívají jejich babičky a dědové. Jak už to ale bývá za takových magických nocí, muška poháněná zvědavou touhou letěla blíž a blíž a cítila to příjemné teplo a viděla desítky muších kostlivců a cítila připalovní svých křídel a byla v sedmém nebi a zemřela smutně a blaženě... A tentýž večer skončila stejným zbůsobem spousta mladých mušek a ty co přežily byly zabity plácečkou na mouchy...Pár jich žije ještě ted´.
Milly
05. 11. 2003
Dát tip
Jednou mě napadlo něco podobnýho-jako metefora, možná to sem taky dám... Krásná smrt...

Merle
12. 05. 1999
Dát tip
Já se neubránil :-))))))))))) (nešlo to)
Smrti se člověk musí smát, ono totiž brečet nemá cenu...

B.Ezejmenij
11. 05. 1999
Dát tip
Já sem viděl na silnici dva přejetý krtky. Leželi vedle sebe... Ten jeden to schytal už v prvnim pruhu, kdežto ten druhej až v poslednim...

a taky jim to bylo jedno... leželi vedle sebe.
A spali.
Jak mušky.

snoopy
11. 05. 1999
Dát tip
znáte deathdaismus? (opsáno, (c) Šrotové noviny (viz))
JEŽEČEK - šel ježeček přes cestičku / přejelo ho autíčko / ježeček je na placičku / vylezlo z něj střevíčko
VČELIČKA - letěla včelička / vypíchla si vočíčka / spadla do rybníčka / sežrala ji žabička
KRTEČEK - malinký krteček / z hlíny měl domeček / šláp mu na něj chlapeček / z domečku je hrobeček
zdá se hloupé se tomu smát, ale je těžké se tomu ubránit.. omlouvám se

Merle
06. 05. 1999
Dát tip
Je veselý, že jsem ty po-mlčky taky bral jako nedílnou součást textu...

Kirt
06. 05. 1999
Dát tip
Jako malýmu klukovi mi bylo líto těch mrtvejch tělíček na dně petrolejový lampy, ale teď vím, že umíraj a jsou šťastný mušky jedny malý...díky Leontynko :-)

Gity
05. 05. 1999
Dát tip
...a ty se znovu množí a množí a lítají k světlu, a lidi je plácaj plácačkou...a tak to bude až do skonání světa...

leontynka
05. 05. 1999
Dát tip
omlouvám se za ty překlepy a nechtěný pomlčky

Aha, škoda, já ty pomlčky vnímal jako sežehlý a rozmáznutý mušky.

Print
05. 05. 1999
Dát tip
Na co ty si netroufneš!:-))) Troufej si! Drtíš mě pokorou a teče ze mě víno...sladký, trpký...moje...Chceš?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru