Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

žiť naplno

30. 05. 2000
5
0
1667
Autor
Sýkorka

Príbeh s happyendom ;o)

Čo má môj pes TIMO k dispozícii, aby bol šťastný: 1. svoj kôš na spanie 2. les, lúku a jazierko, kde sa venčí 3. granule DARLING a misku s vodou/mliekom 4. nás 5. papuče 6. môjho plyšového hrocha Alfréda 7. svoje potomstvo Z čoho sa TIMO naozaj teší: 1. Zo svojho koša na spanie. Je to rodený leňoch. 2. Z prírody. Je jedno za akého počasia. Neodradí ho ani blato, v ktorom sa často vyváľa. Keďže je biely, mám potom infarktové stavy, ale inak ho milujem ;o) 3. Zo svojich granulí a mliečka. Zožerie aj jahody, čerešne, papriku, reďkovku, cesnak a nepohrdne ani mŕtvou muchou. Občas tak robí konkurenciu našim pavúkom :o) 4. Teší sa z nás. Privítal by s nadšením i zlodeja. 5. Papuče zbožňuje. Odkedy všetky rozkúsal, tak žiadne nemáme. Ostala iba jedna šľapka, ku ktorej sa túli vždy, keď nie sme doma. 6. Môjho plyšového hrocha Alfréda doslova miluje. Je to jediná hračka, ktorú nezničil, oddane sa k nej túli a vždy ju celú oslintá. Alfréd končí v práčke častejšie ako otcove ponožky. 7. Svoje potomstvo si nevśíma a ak, tak na tie úbohé šteniatka hodne vrčí. Čo má k dispozícii môj brat MIRKO, aby bol šťastný: 1. svoj byt 2. prírodu a slnko a svet 3. nás 4. aj on má papuče ;o) 5. svojho plyšového.. ehm, to asi nie, ale má priateľku Mirku. 6. svojho syna 7. jedlo a pitie Z čoho sa MIRKO naozaj teší 1. Zo svojho bytu. Preleží v ňom celé hodiny. Je to leňoch ako svet. Preto je tučný a má problémy sa hýbať. 2. Príroda ho nenadchýňa. Krčma o to viacej. 3. Môj brat JE žrút, ale mŕtvu muchu by asi nezožral. ;o). Raz ale zjedol mŕtveho chrobáka a vyhral 1000 korún. Pivo pije na litre. 4. Je šťastný, keď nás nevidí a na rozdiel od papúč nás má v zuboch ;o))) 5. Priateľku zbožňuje a túli sa k nej naozaj oddane. Či ju celú oslintá, neviem, ale hádam je trošku kultivovaný, že? :o) 6. Svojho syna ignoruje, alebo na neho aspoň vrčí. :o( Keď si môj brat toto všetko prečítal, nechytil ma pod krk ako som čakala. Povedal, že začne žiť naplno ako môj pes. ;o). Našťastie sa nevybral von vyváľať sa v nejakej páchnucej zdochline.... Prvé, čo urobil bolo, že šiel von len tak zmoknúť. Vzal syna do ZOO a keď sa vrátili konečne ma po dlhom čase silno a bratsky objal ;o)))).
Janis
28. 02. 2001
Dát tip
:-)))))))))))))) aůůůůůůůůůůůůůůůůů! **!

O.S.to6
13. 06. 2000
Dát tip
uvod me zaujal, pokracovani tomu dodalo stavu a zaver myslenku... NO PROSTE 1!! :)

Miroslawek
12. 06. 2000
Dát tip
Silvinko, Ty budeš nádherně vysmátaá teta. Beru Tě za slovo.

Silvinka
11. 06. 2000
Dát tip
Miroslawku, Sašenka je nádherné meno, teším až budú miminká, budem im robiť tetu zo Slovenska, môžem?

Sarken
08. 06. 2000
Dát tip
tvůj brácha může bejt rád, že tě má

Miroslawek
31. 05. 2000
Dát tip
Silvinka: tak jsme ho pojmenovali my se Sašenkou. Kryštof jsem se měl jmenovat já, ale nakonec to nedopadlo pro nějaké názorové neshody rodičů. Pak jsme se Sašenkou vymýšleli, jak se budou jmenovat naše děti a tohle jméno, ač dlouho vedlo, nakonec skončio na nepostupové pozici. Bylo nám toho jména líto, že už podruhé vyšlo naprázdno, tak jsme se snažili mu to vynahradit. Mám Tě od Kryštofa pozdravovat a vyřídit, že děkuje za přízeň. P.S. Vítězná jména = Jakub, Sašenka

Sly
31. 05. 2000
Dát tip
... JSI a... aaaaaaa)))))))

nicka
31. 05. 2000
Dát tip
Silvinka: no, s tim mlíkem mu ani nic jinýho nezbejvá.

Silvinka
31. 05. 2000
Dát tip
nicka ;o)

Tynic
31. 05. 2000
Dát tip
No a takhle to snad má v životě být, ne ? ;o)

Kytička
30. 05. 2000
Dát tip
Fakt milé a zábavné.

Kangi
30. 05. 2000
Dát tip
Líbí se mi tvůj smysl pro humor, dáváš mi inspiraci, ale ty mouchy asi nechám pavoukovi ...

Merle
30. 05. 2000
Dát tip
silvíííí :-)))))))))))) hele, až tě Azi přestane bavit, tak mi zavolej... třeba do klubu ;-))

Miroslawek
30. 05. 2000
Dát tip
Já chci Alfréda!!!! Seznámil bych ho s Kryštofem (to je moje velké růžové plyšové prase, co mi hlídá doupátko, když tam nejsem)

Naja
30. 05. 2000
Dát tip
Mas asi chapaveho bratra ...

Tanizaki
30. 05. 2000
Dát tip
... pokračuj... moc Ti to jde.. :-) (aneb moje psice renuše má podobné záliby i lásky.. a můj bratr? .. nemá byt a nemá syna, ale jinak je tomu Tvému velmi podoben :o)

nicka
30. 05. 2000
Dát tip
hm, ale podle mýho názoru kravský mlíko dospělýmu psu nesvědčí.

Silvinka
30. 05. 2000
Dát tip
nicka, prečo nie? Môj psík je večné dieťa. Alebo je to škodlivé?

AZALIN
30. 05. 2000
Dát tip
Seš sqělá!!! MILUJU TĚ!!!!!!!!!! Za tohle máš u mě (CENZORED..... aby Merle nezáviděl.. ;-)))) Ten TIP ti dát prostě musím.. Silvinka neSilvinka.. ;-))) A ještě něco... mluvíš mi z duše.. však víš.. :-)))

Silvinka
30. 05. 2000
Dát tip
Merle: aby som Ťa nevzala za slovo ;o)))) Miroslawku: Pozdravuj Kryštofa. On má tiež také roztomilo nemožné meno ;o)))). Kto ho tak pomenoval? Naja: No uvidím ako dlho mu to vydrží ;o))) Tanizaki: Dík, že chápeš, spriaznená dušičko ;o)

Silvinka
30. 05. 2000
Dát tip
AZALIN: Ja... Ťa tiež veľmi ľúbim... :o*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru