Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O mužích a ženách

23. 05. 2003
6
0
1797
Autor
Dejf

O mužích a ženách

Zámek bez klíče
stejně jako klíč bez zámku
jsou ničím
A přece, když jsou spolu
mohou odhalit
co se skrývá za dveřmi

Milly
16. 10. 2005
Dát tip
tak mi přijde, že téma šlo líp zpracovat....- když vidím 2krát "jsou" za sebou......, tak mi to trochu kazí dojem. Jinak význam...- hm, tohle jsem slyšela už od dost duchovních lidí, že některý věci (psychický) jsou dostupný jen 2 lidem, když jsou spolu..

Janajka
18. 05. 2005
Dát tip
To není vůbec špatný...tip.

Dejf
18. 05. 2005
Dát tip
díky, já už tady tohle svoje období ale moc nemusím:)

Janajka
18. 05. 2005
Dát tip
Jé, nezatracuj ho -někdo zase může mít období, kdy tohle zrovna může... :o)

Plopez
24. 06. 2003
Dát tip
Výjimečně souhlasim s Katugirem, z technických důvodů: Do každého zámku zapadá omezené množství klíčů, v životě je tomu jinak. Paklíče, zámky, který otevřeš každym drátkem, některejm dveřím dneska stačí už jenom blbej bzučák...

Dejf
24. 06. 2003
Dát tip
Ale to vůbec není špatný - chtělo by to zakomponovat do té básně. Jako - dnešní doba je tak hrozná, že už stejně kdejakej klíč šťourá v kdejakým zámku, kdekdo má paklíč a dostane se i tam, kde by ho nikdo nečekal. A spousta lidí už používá bzučáky, takže si ani neužijou tu srandu ... :-)))

Plopez
24. 06. 2003
Dát tip
No vidíš... A třeba naše dveře vlivem žáru slunce nedovíraj :))) V dnešní době se vyplatí mít víc zámků. Tim nemyslim, že by je pak člověk měl chtít používat všecky najednou!

Dejf
24. 06. 2003
Dát tip
... a někdo si z takové spousty zámků dokáže udělat i pěknej kšeft :-)))

Plopez
24. 06. 2003
Dát tip
...protože ledaskomu stačí se dívat, jak se dveře otvírají a zavírají... To je suráč jako brno!

ježiš, ty buď radši sprostej :-)))))

Dejf
01. 06. 2003
Dát tip
a já se tak snažil ... :-))))

taky obyčejný, jako to o tý lásce :-) nesnaž se :-)

Dejf
01. 06. 2003
Dát tip
Někdo musí psát i tu konvenčnější poezii, ale děkuji ... :-))))

Dejf
01. 06. 2003
Dát tip
... pak by totiž nekonvence přestala být nekonvenční :-))))

aha :-))))) tak to je dobrej výklad :-))))) když se ti teda chce!!!!! :-)))))

Artista
31. 05. 2003
Dát tip
líbí se mi to "co je za dveřmi", dýchá z toho takové erotické tajemno, ale jinak to není zrovna Dejf¨s majstrštyk...

bor_uvka
29. 05. 2003
Dát tip
jo jo je moc fajn když do sebe ty dva zapadaj :o))*

Dejf
26. 05. 2003
Dát tip
ale takové méně přímé :-))

katugiro
25. 05. 2003
Dát tip
zase ta přirovnání, jak já je nerad... :)

Evička
23. 05. 2003
Dát tip
Formálně nic nehodnotím, ale obsah je dojemnej, jsi zatracenej romantik!! (Já taky!!):-))))***

Krrk
23. 05. 2003
Dát tip
Pravdivá slova díš. Hezké přirovnání, libí se mi že spousta tvejch básní je bez názvu úplně o ničem - tomu říkám kumšt :-) TIP

Krrk
23. 05. 2003
Dát tip
A na formu sere kočka - já myslím, že si aspoň na nic nehraje ... :-)

Evička
23. 05. 2003
Dát tip
Já na ni taky s..... jo interpunkce v poezii je ale zapeklitá věc!

Rowenna
23. 05. 2003
Dát tip
**

Sabinka
23. 05. 2003
Dát tip
*****t***** líbí a někdy i pravdivé .o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru