Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Víla

10. 05. 1999
0
0
1731
Autor
Jarka

Tak tohle jsem našla při jarním úklidu mezi hordou mých prvních pokusů na základní škole. Tak schválně, kolik si myslíte, že mi bylo, když jsem to psala? Nebo na kolik let je to podle vás docela dobrý. Neupravovala jsem to!

Rozhrnula listy rosou pokropené a vyšla z lesa plaše jak laň, upřené oči své roztoužené, jen na svého prince, jen naň. Stála tam tiše a nehybně, ve vlhkých vlasech kapky rosy, od kterých odráží slunce se duhově a na rtech otázku: "Tak kdo jsi?" Neznala toho, kdo srdce jí vzal, jen z lesa ho tajně sledovala, o spánek ji každou noc okrádal, když štěstí s ním v duchu si malovala. Jak víla luční, tak vypadala, když pro něj květy zdobila se, stále jen s nadějí vyčkávala, až on sám na ni otočí se. Až spatří ji tam plaše stát a užasne nad bílou kráskou, až zjistí, že má ji rád, že jen ona je jeho láskou. Zatím tam však jenom stojí, ve vlasech zvonek usychá, přiblížit k němu se bojí, den co den se navzdychá. Když paseka je osamělá, když odešel už její princ, stává se hbitá, smělá, nezastraší ji už nic. Skloní se tiše nad studánkou, kde on smáčel své rty a čelo, stojí však v tom před hádankou, proč vlastně děvče by čekat mělo. Náhle v trávě pod narcisem, něco se tam zabělá, list papíru a rukopisem: "Vílo má, nebuď zbabělá!"
Merle
14. 05. 1999
Dát tip
Taky bych chtěl slyšet nějaký fujtablíkový básničky... Nemohla bys to namluvit do MP3jek? :-))

Merle
13. 05. 1999
Dát tip
Teď si přece šťastně zamilovaná, tak nelituj. Kdo ví, možná by jsi pak o něm zjistila hrozný věci. Lepší nevědět a nepřemýšlet.

Gity
13. 05. 1999
Dát tip
Jsem ráda, že mám tak skvělý odhad. Ve třinácti jsem psala básničky, že by se při jejich čtení červenal snad i Print. Co slovo to česká slangová "perla". Mým pubertálním spolužákům se moc líbili, ale raděj nebudu psát o tom, jak se jednou při úklidu vysypaly na mou mámu...

Print
13. 05. 1999
Dát tip
Gity!:-))) Kruci, já tu teda mám fujtajblový jméno!!:-)))))))) Pošli mi ty básničky!!!!:-))))))

Gity
13. 05. 1999
Dát tip
Jo, Printíku, to nepude. Tenkrát jsem musela slíbit, že už takový věci nikdy psát nebudu.
Ten slib dodržuju. Mohla bych ti to leda zarecitovat........že je nebudu říkat jsem neslíbila....)))

Merle
12. 05. 1999
Dát tip
Sakra, Jarko, ty si byla ale malý číslo :-)) BTW: byla nebo nebyla zbabělá? (třeba soukromě na merle@seznam.cz)
Snoopy: Asi na tom něco bude, nebo už snad vážně začnu věřit na telepatii...

ViNiL
12. 05. 1999
Dát tip
Safra, třináct... to mě přivádí do rozpaků.... co já jsem dělal ve třinácti..... že by ještě ty `angličáky'?
Mno, co zbývá jiného, než v pokoře ohnout hřbet.

Jarka
12. 05. 1999
Dát tip
Merle: Bohužel byla... A dodnes toho lituju.

Print
11. 05. 1999
Dát tip
Vílo má, ty nejseš zbabělá!!!:-)))

Merle
11. 05. 1999
Dát tip
Počítám nejmíň 15. Začátek je na mě trochu moc lyrickej. Střed akorát. Konec je super :-)) Celkově příběh ten znám, ale těžko říct, jestli jsi tehdy byla nebo nebyla zbabělá. Zas tolik tě neznám. Hádám správně, že nebyla?

Jákob
11. 05. 1999
Dát tip
Řekl bych 16, ale to by jsi nebyla na základce ...

snoopy
11. 05. 1999
Dát tip
pokud to byl princův rukopis, tak >17, jinak <15.. připomínalo to trochu Fantaghiru..

Jarka
11. 05. 1999
Dát tip
Přesně Gity! Tak je to na 13 dobrý, nebo ne?

Gity
10. 05. 1999
Dát tip
Můj tip: 13 roků.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru