Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drzost začátečníků

06. 06. 2003
0
6
1467
Autor
Lancelott

Postavy bloudí jeskyní a vede je kouzelník...

PJ: Vcházíte do velké jeskyně. U rozlehlé aparatury stojí a pracuje tajemná postava v plášti. vypadá velmi váženě a soustředěně.

 

Kouzelník: Dobrý den. Co tady děláte?


6 názorů

Hesiona
14. 10. 2009
Dát tip
No, pokud jsem viděla místní komunitu, asi bych tam byla jako rarita a celé město by ze mě mělo náramnou srandu. Asi bych rodinu přivedla do hanby :o)))

Lancelott
13. 10. 2009
Dát tip
Moc jich neznám...hrajeme to spíš v uzavřené skupině, takže nejstarší jsem já:oD no a z těch co znám a mohli by to taky občas hrát...tak do 35 řekl bych...ale znova opakuji, že věk nehraje roli. Aspoň doufám, že u mě nikdy hrát roli nebude:oD

Hesiona
11. 10. 2009
Dát tip
Obávám se, že bych tam působila příliš groteskně. Kolik je nestaršímu účastníku, kterého znáš?

Lancelott
10. 10. 2009
Dát tip
heh...na to není nikdy dost pozdě, jestli máš k tomu chuť a představivost, můžu jen doporučit:o)

Hesiona
08. 10. 2009
Dát tip
Tuhle hru bych si někdy strašně ráda zkusila. Škoda, že už na to nemám věk :o)

PUNKolecko
24. 06. 2006
Dát tip
jj Ladis byl dycky Defo

Krel
07. 06. 2003
Dát tip
:-)))

Kandelabr
06. 06. 2003
Dát tip
no kamarád šel jednou na výzvědy k dračí sluji. Došel k tmavému vchodu, ze kterého syčela pára a zahulákal: Draku jsi tam? Byl tam a on si musel naházet novou postavu.

Lancelott
06. 06. 2003
Dát tip
No...my jsme to přežili, ale užili jsme si pár hodin paralýzy... a do příštího dobrodružství jsme měnili kouzelníka...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru