Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nesetkání

12. 06. 2003
8
0
2307
Autor
chicoria

Další den je pryč

A my se zase nepotkali.

Jak to asi děláme,

Že se pořád tak dokonale míjíme.

Pro nás dva neplatí žádné náhody.

Jen pomysli, kolik lidí se denně náhodně potká.

Všichni se potkávají, jak na běžícím pásu.

Všichni se všemi, jeden s druhým, čtvrtý s pátým.

Někdy mám pocit, že jsem tě už už zahlédla v davu,

Ale vždycky to byl někdo jiný.

Někdy mám pocit, že jdeš jen několik kroků za mnou,

Ale raději se neohlížím. Co kdybys to třeba nebyl ty.

A nechci se spokojit tím, že tě potkávám jen ve svých snech.

Takže možná zítra, nebo pozítří, snad za týden, ale možná až za dalších pět let.

Nevím, jak budeš vypadat, ale moje staré já tě pozná, když už mi oči neslouží tak dobře, jako dřív.

Už pět let pozoruju svůj mobil a říkám si, že bych ti měla zavolat. Ne. Raději poslat zprávu, protože

Kdybych uslyšela tvůj hlas, mohla bych přijít o další iluzi.

Ale musím hrát tu bláznivou hru. Chodím po bytě a počítám obkladačky. Mám, nemám, mám, nemám.

Nespokojena kráčím k polici s květinami a vše se opakuje. Mám, nemám, mám, nemám, mám, nemám.

Stále nejsem spokojena. Na řadu přicházejí videokazety, pěkně seřazené pod televizí. Opět smůla.

Rozhodla jsem se, že té pitomé hře prostě nebudu věřit a dám na své pocity. Se srdcem někde na samém okraji

Hrudního koše jsem uchopila telefon a začala vyťukávat přání k narozeninám. Docela slušná záminka,nemyslíš?

Se stisknutím posledního o.k ze mne vyprchal snad veškerý život. Dokonce jsem se přistihla při tom, že nedýchám, ale kdo by v takovou chvíli myslel na dýchání.

Už je to 24 hodin a já stále čekám na doručenku. Nepřichází. Kam jsi zase zmizel?

Ještě dál ode mne? Na druhý konec světa? Nebo jen někam, kde prostě není signál?

To přece není fér. Je tolik způsobů, jak se nesetkat a já myslím, že jsme je ještě všechny nevyčerpaly.

Možná ještě nepřišel náš čas. A možná, že už nikdy nepřijde...


marcela
07. 08. 2004
Dát tip
t*

johanne
03. 03. 2004
Dát tip
utkvívá ve mně pocit melancholie... *

mirek
18. 11. 2003
Dát tip
taky to znám - moc hezký a taky myslím, že to není zrovna blbůstka... jo a ještě TIP

LaMouette
06. 11. 2003
Dát tip
.. chjo.. ty zaminky... zbytecne.. *

815_0
17. 08. 2003
Dát tip
Tenhle pochybnej pocit znám - TIP + klub :-)

limetka
07. 08. 2003
Dát tip
Hezké, fakt:-) *

Lu_Po
13. 06. 2003
Dát tip
... asim nepříjde , ale možná když uplatníš metodu "punč a dort"

T_O_M_
13. 06. 2003
Dát tip
Hezká slova, moc,moc...a taky se mi z toho svírá srdce a vlastně je to třeba i trochu o mě, o nás ostatních zklamaných... au, au... Povedlo se Ti to Moc! VELKÝ TIP!!! a řadím k nejoblíbenějším...

T_O_M_
13. 06. 2003
Dát tip
jo a vážně blbůstka??... hmm...neřekl bych...

chicoria
13. 06. 2003
Dát tip
TOM máš pravdu:-)

Happy
13. 06. 2003
Dát tip
Vlastní přání jako by nám nafukovalo vlastní stín, který se nám líbivě vtírá .. .. .. a se sebeuspokojením prodává iluze za kousky duše

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru