Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

3x aforismus...

18. 06. 2003
4
0
1701
Autor
xxxsoul

tři různé aforismy...


 

Strmý kopec nevyjedeš na žádném koni. Musíš se však chytat všeho co jde pod ruku, protože i když je někdo na blízku, nepomůže. Sám má moc práce, aby se neskutálel níž, či snad na úplné dno.

 


 

Dostat se na dno hladiny širokého, hlubokého oceánu. I když jsi tam pro ostatní mrtví, ty sám zjistíš, že jsi našel skutečné poznání. Poznání, jež obnáší potopit se až na dno všeho. Dno je mým cílem, i když se vlastně bojím do něj ponořit. Zatím jsem jen v pozici ženy, zkoumající a hledící z lodi do moře. Pokročila jsem, tím, že jsem se vůbec nalodila. Nejsem ani na pevnině, ani na dně moře.

 


 

Já už nebojuji, svůj zápas jsem již dávno prohrála a teď jen ležím v ringu a čekám, až ztichne hlas skandujícího publika a budu moct klidně zemřít. Povzbuzení už nechci ani slyšet, jen Vás prosím, nechte mě už konečně zemřít a neříkejte, že přeháním, a že jsem v podstatě bez zranění a bez bolesti (znám Vás - dokud neuvidíte krev, tak nikomu neuvěříte), věřte, jen když klidně ležím, nedostanu žádný úder (na to dohlíží rozhodčí) - jedině hrozí, že přijde silná a příliš nespravedlivá rána pod pás.

 


 

 


houba
17. 07. 2003
Dát tip
ahoj, já jsem TA houba :-)) možná bych to dala do úvah, ale spíš je dobrý posílat avízka lidem, pokud si myslíš, že dílo za to stojí :-)) já pro tebe můžu udělat to, že tohle dílko dám do svýho klubu, tam se, myslím, hodí :-)) měj se.

xxxsoul
17. 07. 2003
Dát tip
:) promin, ono se s tema prezdivka tezko pozna pohlavi:) i kdyz me to mohlo napadnou ... je to TA houba:o) budu moc rada, kdyz to zaradis do sveho klubu, diky moc, mej se krasnoucce... xxxsoul:)))

houba
16. 07. 2003
Dát tip
to je výborně napsaný, škoda jen, že to tady jakoby trochu zapadlo (četlo to málo lidí), takový textík by si zasloužil větší návštěvnost, neb je v něm mnoho pravdivého.. tip*

xxxsoul
16. 07. 2003
Dát tip
diky:) potesil jsi me:) kam bych to podle Tebe mela zaradit, aby to melo vetsi navstevnost?...

xxxsoul
15. 07. 2003
Dát tip
:) diky moc, uz je mi to jasne, snad to priste nepopletu:) mej se krasne... xxxsoul:)))))))))

xxxsoul
14. 07. 2003
Dát tip
Proc? No asi, ze obsahuji urcitou filosofii a uvahu. Jaky je rozdil mezi sentencemi a aforismy? Diky.... :)))

cvok
18. 06. 2003
Dát tip
Strmý kopec nevyjedeš na žádném koni. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru