Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přání

19. 06. 2003
2
0
533
Autor
Kesík

Ptal ses mě, co bych si přála k narozeninám….dlouho jsem přemýšlela, ale mé přání jsi asi nepochopil. Moc bych si přála anděla…svého vlastního anděla. To proto až mě zase všichni opustí, otočí se ke mně zády a budou dělat, že neslyší mé výkřiky, on jediný neodejde a uslyší mě…bude se mnou, držet mě za ruku, bude mi vyprávět pohádky, hladit po vlasech, jak to mám ráda, bude mi zpívat ukolébavky, abych už mohla konečně spát. Díky němu přestanu mít ten nekonečný strach, už nebudu kouřit hafo cigaret denně, abych byla klidná, přestanu se stydět. Budu se moct po dlouhé době zase od srdce zasmát a nebudu už přemýšlet, jestli ti můžu zavolat nebo ne a co na to řekneš a jestli vůbec něco řekneš…nebudu tě muset upozorňovat na to, že jsem. ON to vědět bude…jen se bojím, že osobní andělé už jsou rozebraní, proč jsem se nenarodila dřív? Nebo později? Asi si budu muset počkat do Vánoc, třeba mi Ježíšek nějakého přinese…..anebo už se nikdy nezasměju a do smrti se budu bát.
Olina
19. 06. 2003
Dát tip
:) hmmm, to by bylo moc prima ... :)

Ježíšek ti nic nenadělí, ty sama sobě musíš dělat anděla :-) °°°°°°

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru