Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak jsem přejel psa

23. 06. 2003
0
0
1493
Autor
Nyx

Tak jsem dneska asi o půl deváté večer přejel psa.

Tedy abych byl přesnější, nepřejel úplně, ale možná přizabil.

A teď je mi z toho smutno, ač jsem v tom nevinně. Jel jsem Michlí po trase jedenáctky směrem do Nuslí a to tak tou padesátkou, já se snažím jezdit, jak se má a najednou rána do boku a přitom jsem nic neviděl. Ale za moment už jo, v zrcátku jsem zahlédl hořekujícího psa, jak kulhá a utíká pryč, až mi u srdce zamrazilo, tak jsem zastavil a vystoupil z auta a viděl jsem, že pes utekl a že se tam seběhlo pár lidí, co tam posedávalo před hospodou a koukali, co se děje, bylo slyšet to vzdalující se psí naříkání a já z toho byl celej otřesenej. Vyběhl holt mezi zaparkovanými auty na ulici a musel mi to bouchnout do boku, já nevím, že ho lidi nechají pobíhat na volno po ulici. Tak jsem přemýšlel, co dělat, jestli se tam mám jít podívat nebo to nemá cenu, pes nikde a já mu nepomůžu a vysvětlovat potencionálnímu majiteli, že je blbec, že nachá pobíhat psa a že mi vlítnul do auta, to bych tipoval stejnak na mé fyzické napadení.

 

Když jsem pak asi za půl hodiny jel zpátky, tak jsem tam zastavil a obešel okolí, nikde nic nebylo, doufám, že se ten pes z toho dostane.


ashentree
26. 06. 2003
Dát tip
Pes neni clovek...nemuzes po nem chtit, co rikas...jsi vuci nemu nefair...ale to nic...

ashentree
26. 06. 2003
Dát tip
papouch: doufam, ze ne...i kdyz...ty uz tam vysedavas, kdyz uz nekde nelices :-)) beru Te za vzor :-) i vetve jasanu rady poslouzi jako hnizdo rodin pestrobarevnych kralu ;)

Elyanne
25. 06. 2003
Dát tip
Už nevím, s kým jsem to jela, ale srazili jsme kachnu - narazila do předního skla... čert ví, odkud přilítla...

papouch
23. 06. 2003
Dát tip
Já jednou ve dvě v noci na cestě z Boskovic do Brna bouchnul jezevce .. taky tak, prostě mi tam vlít z lesa.. ale ten to už nerozdejchal .... no do dneška je mi .... a už je to víc jak dva roky

ashentree
23. 06. 2003
Dát tip
kdykoliv nekde jedu vecer ci v noci, mam oci na stopkach...asi bych to nerozchodil :(( navic jsem jednou zachranoval svyho vlastniho psa, kdyz utekl mati z baraku a my jeste nemeli plot :( koleje a silnice by mely byt oddeleny od prirody...jedine tak se posuneme dal...

ashentree
23. 06. 2003
Dát tip
mas v necem pravdu, Ruzenko...problem je, ze kazdy zpusob dopravy je proti prirode :( letadla proti ptakum :(( mame nozicky...jako ty zviratka...mozna bychom vubec nemeli posunovat se rychleji, nez muzem vlastnimi silami...na kole mam jistotu, ze nikomu nic neudelam...

ashentree
23. 06. 2003
Dát tip
kdyz uz, tak sobe...ty pady jsou nezapomenutelny...a vsechno je to jen vlastni silou...myslim, ze tam je nekde hranice...Jan Tleskac to zkousel dotahnout dal ;)

ashentree
23. 06. 2003
Dát tip
jenze i to uz neni v poradku...mozna se to nekomu zda divny, co ted reknu, ale jsou tam mouchy...i tesne nad zemi...maji pravo na zivot stejne jako vsichni ostatni...takze priroda tvrdi ze nejspravnejsi je fakt jen ta chuze...ta proste ublizuje nejmin at si rika kdo chce co chce...a muzem chodit bosi...jenze o takovem svete mohu jen snit ci plane kecat, a me vycitky svedomi, ze delam neco spatne :(( aspon se snazit... doufam, ze se objevi nejaky genius, a konecne objevime teleportaci...nebo neco na ten zpusob...

ashentree
23. 06. 2003
Dát tip
avi....no boli mne to moc...ach jo...asi nejvic...tohle se proste neda prehlizet...

Zly
23. 06. 2003
Dát tip
smutný.. přemýšlím, co by na to řekl třeba Max Cannon.







Zly
23. 06. 2003
Dát tip
no nevkusné a hloupé, to je jasné

ashentree
23. 06. 2003
Dát tip
pravda ;(...odporny...vsechno souvisi...uz od prumyslove revoluce ztracime kontext a lezem proti proudu...a furt dal...nase pohodlnost a sobectvi... jde o uvedomeni...vsecko je jen v lidech...potrebujem dalsi revoluci...revoluci mysli...ale to uz dlouho...zacit od sebe...jde to...tezko, ale jde...

ashentree
23. 06. 2003
Dát tip
zly: Brrrrrrrrr...

papouch
23. 06. 2003
Dát tip
ash ... hurrá zpátky na stromy

Laila
23. 06. 2003
Dát tip
Hm debata....nic pro mně. Ten pes tam neměl skákat jinak by teď někde skákal po feně. Může si za to sám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru