Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otevřený dopis

26. 06. 2003
5
0
2451
Autor
Sunmoon

Máte rádi své přátele...?

 

Ahoj Fizinko...

Já vím, jsi v Holandsku. Na lodi.

Mně se tu stýská...

Holka moje zlatá...tolik se toho změnilo, co Tě znám. Jsi mi drahá...snad odjakživa. Ale nikdy to nebylo tak moc pravda jako v posledních dnech...týdnech? Změnila jsi se. Dokázala jsi toho spoustu říct a nejen za to máš mou úctu. Víš, včera jsem si uvědomila, že to, jak Ti říkám, že Tě mám ráda... Že jsem Ti to nikdy asi neřekla...pořádně...

Víš...tak...bezdůvodně. Jen proto, že to jsi Ty. Vždycky jsem to říkala v reakci na něco nebo proto, že jsem myslela, že teď se to sem hodí. Ne že bych byla pokrytecká a tou větou zakrývala bílá místa. Ne. Vždycky tu větu tak cítím. Jenže. Jenže nikdy jsem to neřekla takhle. Nikdy jsem si Tě doposud neuvědomovala tak moc, jako teď, když tu nejsi. Jo, jasně...vím, že jsi jen na dovolené. :o)))

Ale přesto...dovol mi teď poklonit se Ti.

Klaním se a smekám před někým, kdo se den co den pere sám se sebou, den co den hledá kompromisy sám pro sebe a přitom dělá tolik pro ostatní. Tolik má rád, tolik ctí. Úcta je vzácná věc. Víš to? Ne každý dokáže vážit si druhých, vážit si toho, co dělají. Už jen tímhle převyšuješ hodně lidí co znám. Ty si přeješ si ostatních vážit. A to je překrásná vlastnost. Není jediná... pořád máš vůli na sobě pracovat. Pořád se snažíš být lepší...

 

Vážila sis mě a já se vždycky snažila si to zasloužit. Myslela sis, že Ti mám co dát a já se snažila i o to. Nikdy nepřestanu. Ale něco se změnilo. Už to nedělám proto, abych nezklamala Tvou důvěru nebo neztratila Tvou úctu...

 

Je to proto, že si Tě vážím. Mám Tě ráda. Chci být vždycky hodna Tvého přátelství...

 


Silvita
01. 05. 2005
Dát tip
musíš si asi hodně vážít svých přátel, že ? *

Sunmoon
01. 05. 2005
Dát tip
tak si říkám...jestli je to opravdu už tak dávno, co jsem tohle psala... děkuju za krásný kritiky na který jsem neodpověděla...děkuju Canni-taky to znám..., Joen_B (jsem polichocena...:o)), jenaL... Silvi: no, čím víc přátel zklame a zradí, tím víc si pak ceníš těch, co tě mají opravdu rádi...a když nechtě ublíží, vidíš jejich lítost a odpouštíš a ctíš je za to...děkuju za t*

jenaL
21. 02. 2005
Dát tip
krasne...krasnejsi nazivo.... *

Joen_B
29. 12. 2004
Dát tip
Hodně neumělé, má to svoji vnitřní krásu..joo, to mě bere :o)

Sunmoon
01. 11. 2003
Dát tip
Anonym23: víš, jak je snadné přehlížet ostatní? Zůstat na povrchu? Myslím, že víš. Nevím, jestli je to o té samé fizi, co znáš i Ty, ale tahle patří k nejúžasnějším lidem co znám. Je to jedna z mých nejbližších přátel - a k tomu jsme se musely poznat. A poznat někoho je složité. Nikdo nejsme dokonalý...

Milly
23. 10. 2003
Dát tip
Já bych řekla, že to znamená: "Mám Tě Ráda, Milý Měsíčku! :-)))))))))

Sunmoon
30. 06. 2003
Dát tip
KayTee: díky, myslím, že je tohle někdy opomíjeno..:o))) Fizi: jak se mají cítit? Tak to nevim, třeba mi to řekneš. Já jsem jenom "otevřela ventil"...:o)))

fizi
29. 06. 2003
Dát tip
muze mi nekdo rict jak se maji citit ty pritelkyne? slunicko:-*************************************************** ja nevim co jineho na to rict snad jen M.T.R.M.M. treba to rozlustis.dekuju fizi

KayTee
26. 06. 2003
Dát tip
Se mi líbí...mám taky jednu skvělou přítelkyni-kamarádku a jsem moc vděčná, že jsem ji mohla poznat a hrdá, že jsem její přítelkyně. Dávám Ti obrovskej TTTTTTTIIIIIIIIIIIIPPPPPPPP *************************************************************************

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru