Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A co duse ???

13. 05. 1999
3
0
3526
Autor
Naja

Sahas mi pod sukne,

citis teplo,

sahas mi na dusi,

citis chlad.

 

Rikas:

Chci te poznat celou. 

 

Strhavas ze me sat...

a duse te nezajima ...


poliana
12. 07. 2005
Dát tip
naprosto výstižný, důvěrně znám...Tip

provedla bych malou úpravu: Sahas mi pod sukne, citis teplo, sahas mi na dusi, citis chlad. Rikas: Chci te poznat celou. A strhavas ze me sat... ta poslední věta je zbytečná, teda podle mě, já mám ráda, když je tam co k domejšlení :-)

Krel
22. 05. 2003
Dát tip
tak to je drsné...ale mnohdy pravdivé...do klubu...

...realita dnešní doby. "Zapomeňme na duši, ta technice nesluší. A stejně žádná není, to říkával už Lenin."

Naja
22. 03. 2003
Dát tip
Agva: Tak tak...sec jestli me chces procitat, tak to vem spis od konce...Ale jak chces...Kazdopadne dik...Naja

Kalima
17. 01. 2003
Dát tip
Líbí.*

Mike17
03. 11. 2002
Dát tip
To je zvlaštni, ale pokud je to vyjadření pocitů tak je to fakt dobrý.

Albireo
15. 12. 2000
Dát tip
Nevím, já tu báseň chápu míň doslova. A moc se mi líbí. Takže TIP

JiKo
14. 09. 2000
Dát tip
Hmm hluboká pravda Naji ... nemá se sahat dřív pod sukni, když necítíš teplo duše ...

Print
19. 05. 1999
Dát tip
Najo, co se divíš? U Papouška to začíná být standard!:-)

Merle
17. 05. 1999
Dát tip
Najo, já vím. Tím jsem jen chtěl vysvětlit, proč se na to většina lidí dívá "tímhle" (viz básnička) způsobem.

papoušek
17. 05. 1999
Dát tip
když máš v duši chlad, nenech si sahat pod sukni a nebudeš mu to muset vyčítat..on se jinak chová docela normálně, přitom předehru vždycky řídí slečna svým chováním.

Naja
17. 05. 1999
Dát tip
Papousek:
Nic jsi nepochopil ... :-(((

B.Ezejmenij
15. 05. 1999
Dát tip
čtu si, směju se, lidi, lidi.
Nojo, najo. Prej už jsme takový,... my.
Já už ne.
Nebo ještě ne ?

Jákob
14. 05. 1999
Dát tip
Bez duše je to hodně ošizené ... duše je v prvni řadě... dokáži milovat duši i bez těla .... ale když ..... no nic

Merle
14. 05. 1999
Dát tip
Tělo je ta snadná cesta, a není třeba se jí bát. Ale kdo ví, jaký věci nás čekají při pohledu do cizí duše? Stačí se podívat do svý vlastní...

Print
14. 05. 1999
Dát tip
Trvalý pobyt nemá duše nikde! Proč bys ji nemohla mít trvale hlášenou pod svou sukní!??

Ale ale, Najo, Jákobe, okazuji Vás na příspěvek Gitky pod přeposledním Ahedem. Taky si myslím,že duše se vošahává spíš u stolu a u vínka, ale samozřejmě vím prd. Pritne, tlemím se.

Print
14. 05. 1999
Dát tip
Andreku, já na tebe taky!:-))))))))

Gity
14. 05. 1999
Dát tip
Printe, ty dovedeš pobavit. Já si vždy myslela, že pod sukní má žena magický oko...

Naja
14. 05. 1999
Dát tip
Jakobe jak rikas duse je az na prvnim miste ... I kdyz pravda telo neni zdaleka na poslednim ....
Merle ne vzdy ta nejschudnejsi cesta je zaroven tou nejlepsi .. .
Printe jeste ze te neznam a nenosim sukne ... ;-)))
Ale, ale Vojtechu ....

aluj
14. 05. 1999
Dát tip
Pokud bych si nemyslel, ze je v tom i ta duse, nemohl bych.
Ale jestli by v tom ta duse skutecne byla ... ?
Mozna je lepsi si myslet, ze jo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru