Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Písmáčku POMOC !!!!

19. 07. 2003
6
1
1887
Autor
Fil

…není horší den v mém životě. Ublížil jsem na dálku své milované. Bylo mi zle a chtěl jsem se o ni opřít a některou z mnoha sms jsem jí ublížil. Nevím jak a nevím čím –nemluví se mnou. Je pro mě vším a bez ní můj život nemá cenu. Jen ležím,nejím,zvracím – nemůžu bez ní být…Snažím se jí dělat radost jako nikdo jiný a dávám a dávat jí chci vše. Žádám jí o odpuštění a ona neodpovídá…nevím, co mám udělat, abych slyšel to nejkrásnější na světě, to proč vlastně žiji - její Miluji Tě. Pomoc písmáčku…prosím o pomoc. Prosím Tebe, ptz. tady jsme se seznámili. Bojím se, že ji ztratím. Já nevím co mám dělat, aby mi odpustila. Nevím a prosím…. Miluji Tě Barunko….odpusť mi - prosím…

Srdce Tvé - život můj

Ve jménu Lásky skloňte se

Prosím tě o milost

I za verše Ramesse

 

…mysl má tone

 

Jsi požárem citu

Líbezně svůdná

Vášeň Tě zrodila

Nechť mysl má trudná

 

…znova rozkvete

 

Skláním se před tebou

Se srdcem na dlaních

Stiskni jej pevně

Prosím tě při ranních

 

…polibcích za Krásu

 

Odpusť mi Lásko

Zahal mě opojením

Nemám víc ničehož

Neopusť  v zapomnění

 

…můj život - Miluji


1 názor

zelva
27. 11. 2006
Dát tip
Vztah na dálku funguje pokud si oba navzájem věří a říkají si naprosto vše a mnohdy se i veci vyřeší lépe než z očí do očí...icq je moc dobrá věc, sms to jen doplnuji, ale vse záleží na komunikaci a taky tomu že oba víte o tom druhém co práve dělá a pak to funguje výborně i na tu vzdálenost...

Fil
22. 06. 2006
Dát tip
ámu nemáš, asi Ti přechází zrak z těch mojich modrejch:-)

ještě mi zbývá dáma!!! a vidíš modrý veverky? :-)) se moc nesměj :-))

Fil
22. 06. 2006
Dát tip
Aha no jo, já mám vlastně modrý:-))Koněm beru tu věž a zbývá Ti jen pěšák a král...che che:-))

si pleteš moje figurky s Tvýma! :-)) to Tobě zbývá jeden pěšák, kůň a dáma.... tu poslední věž sem Ti vzala :-))) musíš víc trénovat...:_)) stereotyp je pro ušlápnutíky :-))

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
nemůžeš mi dát šach,když už jsem ti věže dávno vzal:-))) Rád se odlišuji:-) Stereotyp blééééééééééééé!!

věž na e8 :-) šach housličky? snad harmoniku, ne? jdeš do davu poprvé?! :-))

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
kůň na C4:-)) souhlááás a proto beru housličky a červený nos a jdu do davu:-))

ne, zatím jenom šach! :-) jak chceš, jestli chceš, ale lepší zábava, než vážnost, ne? :-)

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
Mám býtPán Vážný?:-)) Matu Tě? Šach mat:-)

a jak mám vědět, kde nemůžu, když se se mnou normálně nebavíš a mateš mě? :-)

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
avi dovi:-)

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
Ne ne ne, jen ty neumíš držet nit a asocijuješ kde nesmíš:-) já jsem skvělý:)"Vypadněte, neshlukujte se, sbalte si ten krám"-J.C.:-)

Ty si mi rozporuplný.... každou chvíli vo jiném :-)) tak to ukaž, rozbal tooo... jedeeem :-))

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
proč ne, když na to máš tak to ukaž:-)Jako v divadle a to bys mě znát:

spíše jako jak bůh, že :-)) nevytahuj se... hele, roste Ti nos :-)) a to já zase jo :-)

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
CV mám, ale záviděla bys jsem jako Bůh:-) O přeludech nic nevím:-)

no, všechno mi vyklopíš.. napíšeš životopis a pošleš mi ho :-)) že by jsi byl přelud? :-))

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
co s tím uděláme?.-) Myslím, že jsem průhlednej a to doslova:-))

začínáš být pro mě jedna velká a neznámá... :-/

Fil
07. 02. 2006
Dát tip
no to bych nechal nezodpovězeno je to neaktuální. Je to hlavně úplně jedno.tečka.

oki, ako by som sa nepýtala...

a ako to vlastne skončilo???podarilo sa ti to urovnať???a ako je to s vaším vzťahom???

zelva
27. 01. 2006
Dát tip
...tip

Fil
28. 07. 2003
Dát tip
Děkují, snad už NIKDY žádnou!!!

:) Tak, tak

Tak tohle se mi moc líbí. Originalitu v tom nehledám, ale něco hmatatelnýho - upřímného ano. Jak jsem se dočetla výše, vše je zažehnáno - tak jen, abys nemusel psát těchle básní moc...:)

Fil
23. 07. 2003
Dát tip
ufňukanej chlap:-))) A neboj, já nejlíp vím, jak se věci mají a jaké sny se mi zdají , co je pravda a co sen, co je Láska a co smůla jen. Ty vole já snad začnu i psát.-)))Jinak dík.

Chill
22. 07. 2003
Dát tip
File, seš chlap nebo nějaký ufňukanej kluk? hm, nemám zrovna co kecat, docela tě i chápu, ale můžu ti jen říct, že vztah přes sms je nesmysl... píše se to, co by se mělo říkat a nakonec to vyzní úplně jinak, nesmíš se pak divit, když někdo interpretuje tvoje slova jinak než si je myslel, protože chybí dikce, gesta, mimika, oči... to je láska, ne vrčící potvora Go Go Go...

To Fil: a vazne porad nevis, cos ji udelal? :o)))))

Fil
22. 07. 2003
Dát tip
Ne, nevím...

Fil
22. 07. 2003
Dát tip
Ono je to složitější a hodně se toho i stalo a hlavně to chce vždy vše řešit s očí do očí.A ne přes sms. Takže vlastně vím i nevím.To je ale odpověď , že?:-)

miklunka
20. 07. 2003
Dát tip
:o) fajn

kristopher
19. 07. 2003
Dát tip
no je to moc pekne a doufam ze se ti vrati... a vazne nevis co jsi ji udelal???? to mi pripada divny... vis, jestli jsi byl s nejakou jinou tak to by mohlo byt ono... holky takovy veci nesnaseji. No, ale kdyz te jen uz proste nechce a neni to zadnym duvodem tak to te asi uz ani nemiluje a to pak mas hodne tezky a uz nic nenadelas. Drzim ti palce ;-)

miklunka
19. 07. 2003
Dát tip
básnička po nějaké době úplně čistá!*a přidávám se k přání štěstí!!!

hnidopich
19. 07. 2003
Dát tip
Přimlouvám se za tebe u Barunky (ať jo kýmkoli)!*

Fil
19. 07. 2003
Dát tip
Děkují všem - bylo mi odpuštěno.:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru