Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kosmická tělesnost

20. 07. 2003
6
0
1475

Exotické dívky oplývají neutuchajícími touhami. Jejich smysl pro vášeň je vesmírný. Jsem jim kosmickým milencem.

1. Budu do tebe bušit svým kopím jako vášnivý bubeník v extatické vášni. Udělám se mezi tvé činely.

 

2. Nejprve ti upiluji všechny zuby. Jedině tak budou má varlata v tvých ústech bezpečná.  Mému penisu ženy říkají "The machine gun".

 

3.  Pohybujeme se lunárním vozidlem po Měsíci. Je to jízda během níž tě prcám do úmoru. Prcám tě na vrtuli. Ještě zbývá zkontrolovat tvé mléčné žlázy - letíme mléčnou dráhou.

 

4. Když tancuješ, tancuj nahá. Pohupuj boky a prsa si mačkej obouruč. Muže rozpálíš svou rytmicky rozpohybovanou mindou. Přicházím já - tvůj učitel tance. Pozorně sleduj autorotaci mého pyje.


Cairo: Můžeme se domluvit, kočičko. Bylo by to ale asi v Praze, může být? Neboj, na délku mého péra to vliv nemá.

Cairo
01. 05. 2006
Dát tip
ty vole, to je dost drsný, taky bych si to s tebou chtěla rozdat, fakt bydlíš v prostějově?

MCMLIII
30. 09. 2003
Dát tip
3. je naprosto úžasné ! Nejprve autor sdělí, že se pohybuje lunárním vozidlem na Měsíci. (BTW: pohyb lunárního vozidla na Marsu je představa zřejmě naprosto skandální) V přitažlivosti šestkát menší než na Zemi "prcá do úmoru." V řídké atmosféře Měsíce slouží vrtule jako pohon a na protest všem uznávaným astronomům zařazuje Měsíc do Mléčné dráhy. Třeba se jenom pokouším být hloupě jedovatej a jsem bez špetky vesmírné fantazie.

C_ensinka
28. 09. 2003
Dát tip
Tohle už je lepší (než čtyřicítka). Pobavilo:o))

gd
04. 08. 2003
Dát tip
výborné. jak jinak.*

Milá Evičko, tvůj nick napovídá, že se ráda stylizuješ do postavy první ženy Evy a ráda škádlíváš své hladové a vlhké přirození.

Wopi
28. 07. 2003
Dát tip
když mluvíš na Evičku, nedávej avízo mně - já nejsem Evička

Evička
21. 07. 2003
Dát tip
Opravdu by vás to vzrušilo, pánové? :-) (2. je praktická rada!)

Krel
20. 07. 2003
Dát tip
:-)

Wopi
20. 07. 2003
Dát tip
Když už v tom anglickém názvu velké písmeno, tak u všech slov (The Machine Gun).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru