Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

záverečná Páni..

22. 07. 2003
0
0
1008
Autor
dick

úryvok z textov náhodne napísaných na okraj podpivníka...podpis sedí....

sedeli sme a pili už  x-té  pivo ako obyčajne. Domovy sme nemali aj keď  každý mal trvalú adresu kde spával vedľa ženy na ktorú vlastnil papier s razítkom... okrem toho podaktorí mali ešte pár adries kde radi chodili ale neradi boli videní...

Takto sme si sedeli a nevymenil by som to tento rozhovor ani za akciu v Iraku ani za obletenie zeme v spoloènosti Steva Seagala hoci naozaj s ním by som na pivo šiel.

Na otázku "Nejdeš domov?" - si dostal odpoveď typu "Preboha!"

 a tak sme objednali ďalšie kolo a snažili sa pochopiť prečo už 14 rokov sú vo vláde tí istí zamindrákovaní nenažranci a ateistickí katolíci čo podchvíľou vyhlasujú že ich chcú zabiť...Kristus to však nevyhlasoval a zabili Ho... nikto sa ho nepýtal či nechce ísť radšej domov... jednoducho to narafičili a rafičia to dodnes ako tento čašník čo nemá inú šancu ako sa usmievať a keď príde Zubatá musí obslúžiť aj Tú...s úsmevom..

Zubatá neprišla Kristus už vôbec - dáva si načas a my tu musíme všetko zožrať zatiaľ aj  misu hovien a počúvať  dookola tie isté drísty a pozerať sa ako neviniatkam znásilňujú mysle..

 

Záverečná!..

 

- "Tak ideme?" - "A kam?" - "Domov predsa..žena ťa miluje...?" - "žena miluje inú ženu.." - "WOW- tak vezmi aj mňa..pridám sa.. TOTO som ešte neskúsil..." - "Idiot ! " - myslel som si ale mlčal...mlčal aj Kristus..ale ani jemu to nepomohlo a ani mne...prišiel čašník a s úsmevom zomrel..len  čas mal tuhý život..stále niekam šiel....

išiel som ulicou a rozmýšľal ktorým smerom pôjde najbližší vlak... potreboval som prespať u niektorej ženy ktorá nemiluje celkom Nikoho..

 

Nobody_else

 


maia
21. 08. 2003
Dát tip
Dobre sa mi citas.

africa
07. 08. 2003
Dát tip
potreboval som prespať u niektorej ženy ktorá NEMILUJE celkom Nikoho..(???)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru