Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ohni je jedno

24. 07. 2003
4
1
1665
Autor
UchoVoko

Někdy je mi fuk, jestli mám depku z vážného, či banálního důvodu. Prostě jí mám a šmitec.

OHNI JE JEDNO, ZDA HO HASÍ STUDENA, ČI TEPLÁ VODA.

1 názor

bigP
10. 04. 2010
Dát tip
To není z tvojí hlavy...

Imagine
01. 08. 2003
Dát tip
Tak tohle se mi moc líbí, snad jsem pochopila, co tím bylo myšleno, paráda

pozorovatel
31. 07. 2003
Dát tip
Lihomerka: Jak citát tak i moje kritika se týká jednotlivce, ne skupiny lidí. Nevím, proč si to zmiňoval. Snad jako další variantu. Není jedno, co tu depku zavinilo. Mě teda určitě jen nezajímá jestli jí mám nebo ne. Hlavní je, z čeho vyvěrá.

Lu_Po
31. 07. 2003
Dát tip
oheň je prostě frajeráckej dobrák

Lihomerka
31. 07. 2003
Dát tip
jenze na druhou stranu je preci uplne fuk z ceho ta depka je, podstatne je, ze vubec nejakou depku mas a vetsina z nas by ji radeji nemela. Znas to, kazdy rekne: ja jsem na tom tak zle, ze hur uz byt nemuze. ale problem se dum od domu lisi, nekomu chybi lizatko a nekomu mnohem vic... ale ve finale je depka jako depka... proto: ohni je jedno,...

xxxsoul
30. 07. 2003
Dát tip
... jasne, chapu... myslim, ze moc dobre:) tipecek*

pozorovatel
30. 07. 2003
Dát tip
Podle mě, když budeš mít depku z něčeho hodně vážného, tak jí potom nebudeš mít už z nějaký tý prkotiny.

Lihomerka
28. 07. 2003
Dát tip
v podstate mas recht, ohni je to vazne jedno, stejne tak mu je fuk zda nekoho cestou spali na popel nebo jenom popali ...proste ohen je zivel nevyzpytatelny *

Lu_Po
25. 07. 2003
Dát tip
.. s tím nemohu souhlasit !!! ... A už vůbec by mu nemělo být jedno, že je hašen ať už jakou koliv.... a podle mě ho musí štvát, když ho někdo uhasí kořalkou, což je voda přímo ohnivá

kaktusik
25. 07. 2003
Dát tip
Mne sa ten citát celkom páčil :-) .. aj keď ísť až do hĺbky, mne by teda nebolo jedno, ci ma niekto oleje studenou alebo horúcou vodou, jedna aj druhá má svoje pre a proti .. ale oheň má na to možno svojský názor :-) .. a myslím, že kořalkou sa oheň uhasiť nedá, skôr by sa určite rozhorel nejakou ďalšou vášňou .. a kto vie ako by to dopadlo potom :-) ..

Lysandra
24. 07. 2003
Dát tip
: )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru