Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bar

31. 07. 2003
2
0
1005
Autor
Kocour

taxem si dělal doma pořádek a objevil jednu pubertální úchylárnu :))

A tak si takhle jednou odpoledne leží v posteli poslouchá hodně tvrdou muziku, přemejšlí o ptákovinách a najednou oknem přiletí kámen ještě tvrdší než ta muzika.Docela ho to nasralo, protože venku byla řádná kosa a náhla byla i v pokoji. Zvedl se prohlídl kámen a vztekle jím mrštil zpátky ven, přičemž rozbil druhou tabuli okna.Venku někdo zařval, asi se trefil.Patří mu to nemá bejt zvědavej. Otráveně se oblík a vykročil z domu, že půjde dojednat zasklení okna, leč po cestě se nacházel bar, tak doň vnikl.Dal si pivo a retko.Chvíli kecal s barmanem o blbostech a jak jdou kšefty atd. Pak se rozhlédl po lokále zdali tam neni někdo známej nebo známá.Dostal chuť na holku, ale to mělo dva problémy, jednak se děsně stydí nějakou holku oslovit a jednak tam žádná nebyla.No nevadí, dal ještě jedno a že půjde dojednat to zasklení okna. Zrovna dopíjel to druhý pivo, když se otevřou dveře a vchází krásná černovláska s nohama od pasu až na zem a prsama přes celej hrudník.V poloprázdným baru si sedá vedle Kryšpína a než stačil cokoliv říct nebo provést začala sama. "Ahoj dej mi cigáro" Podal ji cigaretu a řekl tu nejstupidnější větu co ho napadla. "Ahoj já jsem Kryšpín a ty?" "Linda" odpověděla a objednala si pivo.Objednal si taky a chvilku blbě civěl, než opět začala. "Co děláš?" "Teď tady sedím a jinak jsem šel nechat zasklít okno." "Né já myslím co děláš normálně, studuješ?" "Kéž by, už to mám pět let za sebou a z vejšky mě vylili." "Cos dělal?" "Strojárnu." "A před tím?" "Kdy předtím?" "No za střední, bože ty seš blbej." "Jó tak,no tady místní blbárnu." "No jó gymplák, pak nemá bejt blbej.Ale z toho si nic nedělej jsem na tom stejně, já jsem tam čtvrtým rokem." Zapálil si cigaretu a objednal další pivo.Páni já zas budu pěkně písklej.Nevadí alespoň jsem trochu uvolněnější.Opět začala. "Hele co teď čteš jestli vůbec čteš?" "Od Bukovskiho Všechny řitě světa i ta má." Odpověděl a chtěl jí otom vyprávět, ale ona ho přerušila jestli prý zná Kafku. "Myslíš France?" "No jasně, kterýho jinýho?" "Já jich znám víc."Povidá a současně si pomyslel,-á slečna je intelektuálka.Stačí ji trochu nakrmit a pak už to snad půjde samo.Páni já ji mám jak z praku. "Četla jsi od něj něco?"Přebral iniciativu. "Né a ty?" "Já jo, třeba to, jak se to jenom...,jó Markétu Lazarovou." "To napsal Vančura, ty troubo." Řepí se mu do očí.Směje se s ní, ty vole to je trapas.Objednává další dvě piva a jde na záchod.Když se vrátí hned na něj spustí. "Ale Proces jsi snad četl nebo ne?" "Četl."Dostává se do obrazu. "Tak povídej!" Vyráží ze sebe nedočkavě. "Why?" "Co?" "Why?" "Co why?" "No ptám se proč?" "Co proč?" "Proč ti to mám povídat a hlavně co?" "No očem to je a hlavně jakej máš na to názor." "Aha." Kryšpínova opilá hlava přestává myslet a tak jí začne vykládat všechny ty nesmysli co si myslí a co ví.Padly na to další dvě cigarety a jedno pivo.Za jejího občasného přerušování se doblekotal k závěru a pak se jí zeptal na její názor. "Víš já nevím." Odvětila "My to máme za povinou četbu a mě se to nechce číst.Díky ahoj" Sjela z baru a odešla.


 


Kocour
20. 08. 2003
Dát tip
hmm to sem nečekal, že se budu tak rapidně zhoršovat a největší úspěch budou mít dílka co sem napsal před 15 lety :))) esli bych neměl přestat psát chmmm

Kocour
20. 08. 2003
Dát tip
no pravda jsem poslední dobou trošičku paranoidní :((

Zilla
02. 08. 2003
Dát tip
jo, docela dobrý, i když to chce trochu doladit...:o)

IVANOL
31. 07. 2003
Dát tip
Jako puberťárna skvělý, zábavný, trefný. A až tomu dáš gramatický mantinely, tak to bude dokonalý. *!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru