Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Že ne?!

19. 06. 2000
8
0
2640
Autor
Laďa

Jsem chtěla a nechtěla, a v očích smrti uzřela, že uzrála ta chvíle, jenž prošvihnout se nesměla. ...ale prošvihla, snad na štěstí, snad pro štěstí, abych věděla, co si mám cenit, že jeho ne. On je ta příčina, pro kterou lecos se mylně proklíná, než obviníš to pravé a řekneš si, že právě čas pro první konec vzdul se pod náma.
Prokletí
19. 11. 2000
Dát tip
*Že ne?: 1. pof, 2. nepropracované verše, 3. 8. a 9. řádek zní vážně hrozně ... sice povedenj poslední řádek, ale ten zbytek? nechápu, proč je u tohohle díla 8 tipů, máš jich tolik jiných mnohme lepších ... nespokojenost zavládla v duši mojí... m.

Laďa
30. 06. 2000
Dát tip
Jé Semisi myslíš, že když se něčím zaměstnám, nestačim to prošvihnout? To zkusim.

Semis
29. 06. 2000
Dát tip
smekám paruku je lepší nemít čas na prošvihávání věcí, že jo. :->

Miroslawek
28. 06. 2000
Dát tip
Laďenko, achich, achich, nebuď labuť smutněnková. Poznat se to dá srdcem, ale ne vždy. Jenže tak to prostě chodí.

Sarken
26. 06. 2000
Dát tip

Laďa
23. 06. 2000
Dát tip
Dědku tak to už beru. Já taky nelituju. Všechno je jak nejlíp to šlo. No Corbiere to je to, prostě to tak mělo být.

Laďa
22. 06. 2000
Dát tip
Dědouchu tak znova: ještě řekni, že sis někdy až pozdě neuvědomil, žes měl tohle nebo tamto udělat? To teda kecáš. :-)

Laďa
22. 06. 2000
Dát tip
asi sem zapomněla avízo.

Anonym
22. 06. 2000
Dát tip
Dedouch/ .. a pokud to prosvih.. mel by priste svihat lepsi )))))) ,ze lado?)) steven

Anonym
22. 06. 2000
Dát tip
DED/ treba i bez erekce..

Dědouch
22. 06. 2000
Dát tip
neřikám že sem nic neprošvih,řikám že sem nikdy ničeho nelitoval...

Corbiere
22. 06. 2000
Dát tip
Já jsem toho v životě prošvihl tedy spoustu,když jsem se to pokoušel dohnat,nikdy už to nebylo to pravý ,byl to jen,jakýsi odlesk toho co se mohlo stát ,takovej nepravej odraz v zrcadle.Ale jak poznat ten" zprávnej čas"? Snžim se to brát tak,že když jsem to nevycítil(nerozpoznal)tak to tak snad mělo být ,myslím nerozpoznáno.Ale stejně se k tomu vždycky v ducu vracíš. Lad'o,tedy vyjádřila jsi to opravdu skvěle myslim ,že si to zaslouží Tip,je to moc působivý

Laďa
21. 06. 2000
Dát tip
JiKo néééééé. .....o vraždě. :-) Dědouchu ještě řekni, žes nikdy nic nepropás. To teda kecáš.

Dědouch
21. 06. 2000
Dát tip
nemůžu vědět co sem propás dyš sem to propás...to je přeci jasný,ne? :-)

Sluníčko
21. 06. 2000
Dát tip
dědo tak to nemáš pravdu a myslim, že sis to akorát neuvědomil :o)

JiKo
20. 06. 2000
Dát tip
rozhoduješ se nad koncem své první lasky ? možná by bylo lepší napsat to volným veršem, je to dosti rozhozené, co se týče obsahu skvělé !!

Laďa
20. 06. 2000
Dát tip
JiKo rozhozený jako já. Tynic správně, tak nějak. MM jo pravda bolí, ale slepota je taky nepříjemná. Dědouchu a mam se divit, že rozumíš? :-) Pro všechny: není to o žádné lásce.

Dědouch
20. 06. 2000
Dát tip
no,vy holky máte dobrý že po padesátce nemáte problémy s erekcí, zase....

Laďa
20. 06. 2000
Dát tip
Dědouchu hlavně, že máme po padesátce tak málo problémů. :-) No vlastně už se po padesátce moc nerodí děti, že jo. :-)

Dědouch
20. 06. 2000
Dát tip
díky našim problémům a vašim zebrám ne:-)))

McCoal
20. 06. 2000
Dát tip
Laďo, já to asi nepochopil. Zase. Ale jestli to chápu, tak se mi to nezdá, protože když skutečně uzraje čas, tak tu chvíli nelze minout už z principu věci, ale možná v tom hledám něco jinýho než bych měl. :-))

Laďa
20. 06. 2000
Dát tip
Meku možná nehledáš něco jinýho. Ale já myslim, že se dá prošvihnout ten správnej okamžik. Ale taky se to dá s jistými úroky ještě napravit. Ale kdo z nás pozná, kdy je ten pravý čas?

Dědouch
20. 06. 2000
Dát tip
...ačkoli vůbec nevím o čem je řeč, rád bych poznamenal že: - pokud je opravdu "pravý čas", člověk to pozná - pokud to pozná,prošvihnout by to neměl. ale vzhledem k tomu že trpím vnitřní pitomostí, možná se hluboce mýlím...chi

JiKo
20. 06. 2000
Dát tip
Takže o sebevraždě?

Cyndi
19. 06. 2000
Dát tip
Téda, to je ale pro tebe netypický, zdá se mi... o to víc mě to zaujalo... od "On je ta příčina" do konce bych to nejradši podtrhla tlustou čarou.

Laďa
19. 06. 2000
Dát tip
Cyndi děkuji. Já mám totiž dvě a více já.

Sluníčko
19. 06. 2000
Dát tip
Laďo?

Zaja
19. 06. 2000
Dát tip
souhlas se Cyndi nejvíc se mi líbí vyjádření"čas pro první konec vzdul se pod náma"

Merle
19. 06. 2000
Dát tip
tak sám vykládat tohle se neodvážím... ale je to drsně působivý...

myrinda
19. 06. 2000
Dát tip
no tohle! nedokazu to uchopit, ale je to pusobivy, jak uz rek merle prede mnou.... libi

Laďa
19. 06. 2000
Dát tip
Sluníčko? To stačí, že to působí. Dík Jani.

Jákob
19. 06. 2000
Dát tip
Ou Ladi (*) to ladí :o)

Cyndi
19. 06. 2000
Dát tip
Tak svý ostatní já pouštěj na vzduch častějš, je to zajímací. No vlastně kdo svý stíny nemá, že jo?!

Laďa
19. 06. 2000
Dát tip
Cyndi co by si pak o mně lidi mysleli? :-)) Občas všechny svý já trochu provětram.

papouch
19. 06. 2000
Dát tip
píp

Sluníčko
19. 06. 2000
Dát tip
Promiň sem svázanej významem tvejch slov a nechci ti věřit, nebo to nechápu, nebo je to o něčem jinim než si myslim(ale to asi né) určitě si o tom musíme pokecat. Kritiku na formu ti někdy pošlu, ok :o)

Dědouch
19. 06. 2000
Dát tip
já tomu taky rozumim, heč...

MM
19. 06. 2000
Dát tip
...pravda bolí... člověk jen smí doufat, že snad i špatné zkušenosti (když nic jiného) poučí.

Tynic
19. 06. 2000
Dát tip
Hmmm....první konec....takže znova do toho ! ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru