Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všichni

04. 08. 2003
8
0
2018

Noční deprese....jsou bohužel součástí mě samé.

 

Sedím v křesle, jinam bych se snad ani nevešla. Všude okolo je šílenej nepořádek. Nemůžu myslet. Jen koukám z okna do černočerné tmy. Půlnoc už dávno přešla, můžou být tak dvě hodiny ráno, snad i víc. Nevnímám kolik toho v sobě mám. A je toho asi moc. Nerozlišuju realitu a svou fantazii.

Chodí okolo mě stovky lidí. Všichni mě zdraví. Mlčím. Nedokážu jim říct: Ahoj !! A jsou to lidé, kteří mi mají co říct, lidé jimž jsem hodně ublížila. A já mlčím. Nejsem natolik silná, abych se jim omluvila. Pryč, daleko od nich.

Část mé fantazie.

Ale realita je jiná, jiná, jiná,….

Sedím v křesle, protože jinam bych se snad ani nevešla.


Nicollette
06. 05. 2005
Dát tip
co si budem povídat kdekdo to má tak jinak bys ani nepsala

Murtis
19. 01. 2005
Dát tip
Tohle povídka?

Scorpiio
25. 08. 2003
Dát tip
chlastejme a šilme, takhle nějak jsem střízlivěla po tý devítce... humáč... ble, ble, bleee!

A já mlčím. Bývá těžké mlčet, když tě zdraví stovky lidí.

Palladáh
13. 08. 2003
Dát tip
připadá mi to jako prolog té proklamované povídky..dopsat to a bylo by to super, ale v kategorii prology tip:-)

Zajímavé. Začátek mě dobře navnadil, ale poté to nepřímé (ne)ukončení mě zklamalo. První půlka je silná, poté podprůměr.

815_0
05. 08. 2003
Dát tip
JASAN - skvělej nápad a dokonalá kritika ! :-) Jinak jako celek - viz. Kolben - přijde mi to nijaký - myslím, že tyhle pocity i deprese má hafo lidí (včetně mě) a hafo lidí o nich píše - ale tohle se mi zdá nijaký - přečteš to, ale nic v tobě nezůstane - jsou tam některý pěkný myšlenky a slovní spojení, ale jako celek nezaujalo - prázdný... Promiň :-)

JASAN
04. 08. 2003
Dát tip
Tip. Jednou namaluju obraz, a v něm bude noční město. Tisíce pokojíčků, v každém bude sedět člověk a třeštit oči do tmy v domění, že tak činí sám.

fungus2
04. 08. 2003
Dát tip
Dobře vystižené. TIP

Danny
04. 08. 2003
Dát tip
znám ten pocit

Dobře popsaný ten zvláštní pocit, kerý si snad prožil sám..Jen ta délka a povídka? *

trigate
04. 08. 2003
Dát tip
Také si myslím, že povídka to není.

Kolben
04. 08. 2003
Dát tip
Chtělo by to smíchat tyhle dost dobře popsaný pocity s nějakou to pointou a bylo by to bezva :-))

des_te_meer
04. 08. 2003
Dát tip
hmm, mi prijde, ze takovejhle pocit hodne duverne znam.. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru