Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křížení

08. 08. 2003
2
0
1503
Autor
Delphy

 

Křížení

 

 

 

Blízký člověk,

včera ti byl cizí.

Dneska jeho cesta

napojí se na tvoji.

Radost. Touha,

pak vše zvolna mizí,

zbudou prázdná gesta:

cesty se zas rozdvojí.

 

 

 


Petr_Pan
08. 09. 2004
Dát tip
Není vůbec za co ( snad až Tě dočtu celýho, jak jsem ctěl a ještě chci :-))...:-) Co se mě týče můžeš bejt v klidu - moc novýho toho nemám ( jedno dílko? ). Nemusíš spěchat - a budeš mít čas a náladu, rád Tě pod svým dílkem uvidím :-)

Delphy
06. 09. 2004
Dát tip
ano, s odstupem vnímám tuhle báseň přesně jak říkáte, vážně uvažuju o jejím smazání, je mi "náhle cizí".. jo, Petře Pane, díky moc za kritiky, vážně.. :-) já na Písmáka moc nechodím, ale těším se až si najdu čas na Tvé nové věci :)

Petr_Pan
05. 09. 2004
Dát tip
Něco líbí, ale - je takové povzdechnutí - jako takové chápu, ale - moc nelíbí - ale - rád jsem narazil na jednu z mnoha Musilových stop, které jsou nezapomenutelné... Škoda, že odešel

Delphy
18. 09. 2003
Dát tip
dara: potesila me Tva pismenka.. :-) Shoth: :-)

dara
17. 09. 2003
Dát tip
přímočaré, nezaobalené, cinycké a přitom povznášející Ač je to k nevíře .-)) T*

Shoth
17. 09. 2003
Dát tip
smutný ale bejvá to tak

Delphy
19. 08. 2003
Dát tip
Musil: dík, příteli... :-))

Delphy
18. 08. 2003
Dát tip
Musil: dík za rady, vážně :-)) na omluvu ale řeknu, že báseň vznikla v náladěm která naprosto vylučuje říznutí do bubnů, spíš jen zpovzdálí sleduje a smutní... a navíc to byla abstrakce, není to reakce na konkrétní událost - proto to asi není tak "rázné".. dík, hezký den :-)))

Musil
18. 08. 2003
Dát tip
ne ne, nemyslel jsem větší ráznost ve smyslu nějaké literární brutality; šlo o to, aby ses zkusil mnohem hlouběji ponořit do tématu, o kterém píšeš, použít všech dostupných prostředků, k jejímu vyjádření, a to i když vyjadřuješ pohled z pozvdálí. Protože obsahově máš co říct, ale jsi na začátku dlouhé cesty k osobitému vyjádření - jako my všichni. A že by tvé tvorbě víc slušelo, kdybys - obrazně řečeno - přestal chodit po bezpečném břehu, kdybys dokázal potlačit podvědomý pod sebezáchovy a toho, co si kdo o tvém psaní pomyslí, a kdybys rovnou po hlavě skočil do co nejintenzivnějšího vyjádření. Co nejintenzivněji vyjádřit třeba právě jen ten pohled z pozvdálí a smutnění. A vůbec se neomlouvej, protože pokud to se psaním myslíš vážně, jdi si neohroženě svou vlastní cestou. Vlastně jsem teď řekl jen to, o co sám při psaní usiluju. Přeju ti, aby se ti dařilo.

Musil
17. 08. 2003
Dát tip
Delphi, zkus to bez rýmů a pořádně řízni do bubnů!

kocourek
16. 08. 2003
Dát tip
No jo, to se stane! To je pořád lidí kolem! Jej! S každým se dá jít jenom kousek! Jinak by se z toho jeden zbláznil!

Delphy
10. 08. 2003
Dát tip
Astra: bezvýchodná situace...:-)) Kolega: myslíš v téhle básni, nebo v tom rozcházení cest? v obojím je snad kousek opravdového, napsal jsem to asi jednostranně, aby to vyniklo.. Diana: to určitě, máš pravdu, já jsem prostě chtěl zachytit tu smutnou stránku a pomíjivou.. dík za kritiky všem ! :-)))

drfaust
10. 08. 2003
Dát tip
blbůstka?

Astra
09. 08. 2003
Dát tip
Taková hezká říkanka do památníčku. Ale tato kategorie tady není, takže kam jsi to měl dát, vid?

aner_y
09. 08. 2003
Dát tip
Souhlasím s Astrou

drfaust
09. 08. 2003
Dát tip
:-)

Kolega
09. 08. 2003
Dát tip
Ale prázdné gesto v tom není nebo je?

Diana
09. 08. 2003
Dát tip
Ale díky za ten kus společné cesty - nebo ne? :-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru