Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Hipíci

09. 08. 2003
0
0
2457
Autor
hippiesanda

mám tu na vás pár otázeček a byla bych moc ráda kdyby mi na ně alespoň členové(pokud nějací budou) odpověděli. Děkuji Hippiesanda

1) co posloucháte za hudbu(nejlépe z 60. let)?

 

2)Kdo je váš nejoblíbenější zpěvák(zpěvačka) z 60.let?

 

3) Jaké album od Beatles máte nejraději?


Malá_Holka
04. 03. 2006
Dát tip
1. Doors, Janis Joplin, John Lennon (pak taky Nirvana, Karel Kryl, Zuzana Navarová..ale to 60.léta nejsou) 2. nejoblíbenější nikdo 3. mám radši Johna sólo

singha
02. 09. 2003
Dát tip
lupí - nevěš hlavu, však on se už někdo někde třese, aby ti splnil všechna tvá přání... jen nevíme kdo a kde... což je teda jenom otázkou času.... :)

Mathew
01. 09. 2003
Dát tip
hippie, docela mě udivuje jaký díla zařazuješ do klubu..máš na to nějakej klíč podle kterýho to děláš nebo je tam hážeš náhodně? :)

hippiesanda
01. 09. 2003
Dát tip
mathew....ne náhodně to neni. a pročpak tě to zajímá?

lupíne
29. 08. 2003
Dát tip
Ach jé, v Trutnově mi bylo smutno... Neb jsem tam vyrazila sama a skoro sama jsem taky skončila. Pro mě sedmnáctiletou kytičku se tam našel jen takový nešťastný chlapec, co potřeboval pohlazení a obejmutí. Aj já mu aspoň to malinké potěšení dala. Kdo ho dá mně?

Šalvěj
27. 08. 2003
Dát tip
No jo, Trutnov.. A jinak- klasika.. Janis, Jim, Bob, Jimi, Beatles.. A Floydi, Velveti atd.. :o)) Jo, ještě to album.. Hm.. White album a Sgt. Pepper, ale těžká volba :o)

singha
26. 08. 2003
Dát tip
hippiesanda - A proč by ses tam nedostala, vždyť je to kousek odevšad. Kupříkladu já jsem dal za lístek z Ostravy s Juniorpasem 160Kč. Fakt jsem myslel, že to bude horší, takže mě to příjemně překvapilo. Příští rok tam každopádně zajeď. Uvidíš a uslyšíš a ucítíš tu ATMOSFÉRKU!!! :)) Fakt paráda.

hippiesanda
26. 08. 2003
Dát tip
abych se tam dostala tak bych musela nejdřív umlátit rodiče a sestru kytičkou:-)

alina
25. 08. 2003
Dát tip
hippinko: malá připomínečka, když někomu na něco odpovídáš pod nějakým dílkem, posílej, prosím, avízka, ju ... Kdybych sem byla bývala nejukla samostatně, nevěděla bych, že na mě mluvíš :o))

singha
25. 08. 2003
Dát tip
Tak jsem se vám vrátil z Woodstocku...!!! No, teda z Trutnov Open-air music festivalu.. parádička... tolik korálků, krišňáků, šátků, barev, vzorů, rytmů, melodií!!! Prostě výborné... všem doporučuju.

hippiesanda
25. 08. 2003
Dát tip
singha...tak tohle ti můžu jen tiše závidět:-) tam se fakt nedostanu:-/

alina
24. 08. 2003
Dát tip
no, myslím, že z otázky 1.-2. bych mohla být osvobozena, né??! :o))) .....to si tazatelka bezpochyby domyslí sama :o)))) ad 3/ ..... no, Beatles můžu jako takový ouplně všechno, ale zas až takový mojel lásky to nejsou, abych něco z nich měla jako to nej nej .... to už spíš Lennonovy sólový věcičky...

hippiesanda
24. 08. 2003
Dát tip
alina....no to víš že si domyslí:-) šak sme dvě kdo je tak miluje ne?

hippiesanda
23. 08. 2003
Dát tip
singha...... nojo co bych za to dala, moct se na čas objevit v 60.letwch. Můj druhej největší sen, co se týče cestování v čase.

Fenne
23. 08. 2003
Dát tip
Takže poslouchám samozřejmě Beatles a Doors Nejoblíbenější zpěvák John Lennon(ale nejhezčí Ringo Starr:-)) A album? Možná Revolver... ale voni jsou fšecky NEJ!!!

Mathew
23. 08. 2003
Dát tip
1) jestli jde o sixties tak dylan - highway 61 revisited a velvet underground a starý pin floyd - piper at the gates of dawn je ta psrávná psychedelie 2) dylan 3) revolver

hippiesanda
23. 08. 2003
Dát tip
díkys vám všem za odpovědi doufám že budou ještě další:-)

singha
20. 08. 2003
Dát tip
No, já bych to taky nějak zvlášť nekonkretizoval, páč každý z těch, kteří něco zpívali, hráli nebo křičeli v šedesátých měl v sobě toho "květinového" ducha, který se už bohužel nikdy nevrátí. Ale stejně, Jimmík je Jimmík, Joplinka je Joplinka a Beatles to všechno vyžrali ... :) Ale to je fuk. Mám rád tu atmosférku, to nadšení, tu vizi. Škoda, že jsem tehdy nežil :(

Sakurka
13. 08. 2003
Dát tip
mě připadá,že všechna ta muzika v 60.letech byla úplně skvělá,ale nejčastěji poslouchám Beatles-jak jinka:o),Janis Joplin,Hendrix,The Doors.Nejoblíbenější je určitě Lennon!A jaké album od Beatles?to je těžké, já jsem unesena úplně všemi:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru