Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HLOUPÉ OTÁZKY

18. 05. 1999
1
0
1901
Autor
snoopy

fakt že jo

Kolik tváří máš má lásko když pozdě v noci vstáváš? Kolik podob bolesti v sobě přechováváš? Kolik veršů smutku po paměti znáš? Kolik očí vyplakaných do vzpomínek máš?
Bibša
18. 05. 2000
Dát tip
Fakt že jo, myslím ty hloupé otázky ... ale jsou tu furt, uběhl rok a nezmizely, jen se přesunuly jinam... (jsem trenér v plavání III. třídy, jestli je to topení stále aktuální) !

snoopy
12. 10. 1999
Dát tip
slávku, není co sušit.. o to víc to bolí

snoopy
12. 10. 1999
Dát tip
leontýnko.. vždyť se topím..

leontynka
19. 08. 1999
Dát tip
sakra, vždyt´ty to umíš....jinak bys přece neskákal do vody s :o)

slavek
18. 07. 1999
Dát tip
snoopy: strašně rád bych Ti ty slzy osušil..

snoopy
04. 06. 1999
Dát tip
printe, fakt, už zítra, věř mi :) (dnes za peníze, zítra zadarmo) že jo, jákobe
gity, kveteš, a neuvadáš, a hezky voníš.. jak to děláš? ty snad ani nejsi kytka!
martine, neboj, nic se ti nestane, díky, a dočkáš se
leontýnko, hannah.. jen.. jen to vědomí, že víc už udělat nemůžu.. dál.. tam dál je voda, kde nevystačím.. CHTĚL BYCH UMĚT PLAVAT! ach jo..

Hannah
24. 05. 1999
Dát tip
Když Ti to jde od srdce, tak je to opravdu krásný. Díky za pohlazení po duši - nikdo není sám se svými stesky.

leontynka
21. 05. 1999
Dát tip
snoopy: hrozně moc ale nikdy dost

Print
19. 05. 1999
Dát tip
Snad už zítra...snad už zítra! Bože, kolikrát si to říkám! Kolikrát? Každej den! Teď si to budu říkat s tebou, Snoopy!!!:-)

Jákob
19. 05. 1999
Dát tip
Když ne zítra, tak pozítří určitě

Gity
19. 05. 1999
Dát tip
Kvetou. Vadnou a zase kvetou. Vše se mění. I my.
I naše lásky. I deprese...

maprach
19. 05. 1999
Dát tip
Jejda . . . S tou bolesti a pouštěním žilou, to nevím. . . Ale tohle se ti moc povedlo :-) :-)

maprach
19. 05. 1999
Dát tip
P.S.: Neměl bys pro mě pár důvodů, proč si pustit Cure? Už chvíli přemejšlím, že si to někde seženu a poslechnu, s těma důvodama by mi to asi šlo rychlejc. Případě by mi pomohl i název, co konkrétně je slyšeníhodné. Vřelé předodíky :-) :-) :-)

snoopy
18. 05. 1999
Dát tip
(a neříkej, že jen dvě..)
snad jen mám trochu depresivní náladu.. tak pustit si cure.. nebo žilou.. tak pustit si cure žilou.. bylo by třeba líp.. nebolela by tolik hlava, srdce..
noc vykoupe se v slzách.. a osuší ji slunečné ráno.. snad už zítra.. budou kytky kvést, a neuvadat.. a neuvadat..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru