Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Číča

30. 08. 2003
5
0
2941
Autor
Playwithfire

Tohle je hlavní hrdinka tohoto dílka... ...No neni k sežrání?:o)

Vlezla mi do kytek

shodila talíře

rozdrásala nábytek

je to fakt k nevíře:

 

Teď leží mi na klíně

slaďounce hajinká

tváří se nevinně

potvůrka malinká...


Milly
06. 09. 2006
Dát tip
Tady jsem už byla.. :-) Nějak se mi začala líbit- je to "roz" bych vynechala.. -t- k

Milly
06. 09. 2006
Dát tip
Tady jsem už byla.. :-) Nějak se mi začala líbit- je to "roz" bych vynechala.. -t- k

Milly
06. 09. 2006
Dát tip
Tady jsem už byla.. :-) Nějak se mi začala líbit- je to "roz" bych vynechala.. -t- k

A_C:ja sem se kuli ni dneska skoro nevyspala. Usnula mi stulena vedle hlavy a kdyz sem se asi v jednu rano ze spani hluboce nadechla, malem sem se udusila jejima chlupama;-))) No tak myslim, ze vsechno co sem pisla nestoji za to cist...ale jak chces:)

Tak tohle se mi líbí jelikož to taky znám. Zrovna před chvílí jsem chytal skoro celou mojí poličku když se tam ta moje kočička rozmáchla ocáskem. ( Rozhodl jsem se že si přečtu všechno co jsi napsala, ale bude to na víc dní kvůli depresím ) :)

Fladdermus: jeeee ja jsem na tebe pysna... Je videt, ze za ten rok, co se zname, ses ode me alespon neco dobreho naucil:o)))

Víš, ono je těžké nepostrčit někoho na hraně útesu, když na tebe vyplazuje jazyk...

:-) dr_fellgod - potvrzuji...

Fladdermus: ooooh, ja jsem tak prudce genialni...;-) dr_Fellgod: vidis jak ho znam, previta:-)))

FKL
06. 10. 2003
Dát tip
hravé jako kotě.... myslim že si taky tipn zatím co to čtu tak mě tvé písáníčko stále jen udivuje....*

fkl: doufam, ze udivuje v dobrem:-)

gask:tahle ven skoro nechodi...je to srabek:o)

gASK
25. 09. 2003
Dát tip
Kdyby tu se mnou nějaká kočka byla, jistě by tu potěšením předla:)...perfektní kočkovina......jenže ony ty potvůrky teď běhaj povenku a lověj;).. ..tak já za ně dávám pac...teda tip:)

dr_fellgod:ano, jsem ´Tofka. Ale nejak si Te nevybavuju... Byl jsi se mnou snad na nejake bitve? Jinak jsme se asi nevideli... Ale Vaska znam:o)

dr_fellgod:ano, jsem ´Tofka. Ale nejak si Te nevybavuju... Byl jsi se mnou snad na nejake bitve? Jinak jsme se asi nevideli... Ale Vaska znam:o)

-to je ona:o)

...a tohle taky:o)

dr_fellgod
23. 09. 2003
Dát tip
Playwithfire: Ptal jsem se dneska ve skole Vaska (Bal), a ze prej playwithfire ma prezdivku mozna ťofka..Jestli to tak je,tak jsme se už asi viděli.

dr_fellgod: vzdyt taky (a Fladdermus Ti to jiste rad potvrdi:o) jeste die jsem... I kdyz tak na prvni pohled mozna az tak uplne nepusobim:)

dr_fellgod
19. 09. 2003
Dát tip
dobra blubstka..dětsky dobra:))

chenoa:diiik

Chenoa
14. 09. 2003
Dát tip
jé do Klubu neposlušných kočiček a tip

koukam, ze ze vsech mych del se stavaji chaty... no,proc vlastne ne...

kolega-tu vanu si beru osobne:o)

Kolega
31. 08. 2003
Dát tip
Omlouvám se. Chtěl jsem napsat z Upírčina povzdechu. Nějak se mi to plete, promiň, Hráčko. :-))

guy
31. 08. 2003
Dát tip
nějax přes prázdniny vymněkla ... ale zvířátka mám taky rád :-)

Morney
31. 08. 2003
Dát tip
Kolega: To jako myslíš, že jestli na sebe nechala šáhnout, když jsem já chtěla ? No ona sice nebyla zrovna divoká, ale chovala se tak. Na pohlazení reagovala útokem na ruku, prostě se pořád chovala jako kotě. Pavouky taky nemusím, ale alespoň nelikvidujou nábytek :))

Kolega
31. 08. 2003
Dát tip
Morney: To nelikvidujou! :-))) Jen si trošičku rejpu, nezlob se na mě, ju?

Semipalakva
30. 08. 2003
Dát tip
To je ložtomilý:-) Fakt šílený davám tip

dikys!

Semipalakva
30. 08. 2003
Dát tip
zaco?:-)

Morney
30. 08. 2003
Dát tip
Jednu takovou jsme taky měly doma, musela jít pryč k příbuzným, nevydržela jsem nervově. Ale na ní se hodil jen ten první odstavec, jinak na sebe nenechala moc šáhnout :))

Katčenka
30. 08. 2003
Dát tip
Teta je proste Teta (play?Ty lidi co asi nevedi mne budou mit za blazna,co? :-)

Kolega
30. 08. 2003
Dát tip
Hráčka: Kde je ta strhující atmosféra ze Zrazivělé vany? Ale je to čtivé a miloučké. :-) Morney: Ani když chceš? A pavouci můžou? :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru